• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord Rack 2 & Moog Minitaur te koop

Dijk1983

Stamgast
Lid sinds
15 oktober 2012
Berichten
269
Hoewel de Nord Rack 2 prima klinkt voegt ie iets te weinig toe aan mijn huidige setup en zoek ik toch iets anders, dus wil ik hem graag ruilen

De Nord Rack 2 is in prima staat zowel technisch als optisch en komt inclusief de originele handleiding (flink boekwerk) en de bijbehoren rack oren.
Daarbovenop krijg je ook een originele Nord PCMCIA kaart (kaartje 2 als ik me niet vergis) waardoor je nog 300 patches en 100 multi's kwijt kan.

Ruilen voor een Access Virus B (of eventueel A) heeft de voorkeur maar verkoop kan ook.
Vraagprijs inclusief kaartje 400,-
 
De Nord Rack 2 mag eigenlijk wel weg voor 375,- (inclusief de rackoren en het expansion kaartje)
De Virus B kan wel even wachten nog...

Dan heb ik ook nog een Moog Minitaur die weg mag ivm met de komst van een Sub37.
Is alleen in de studio gebruikt, ik heb de originele doos, handleiding, adapter, en misschien wel het belangrijkste, de originele "All your bass are belong to us" sticker er nog voor je bij.
350,- lijkt mij wel een nette prijs!

@ mods: Mag de titel naar" Nord Rack 2 & Moog Minitaur te koop", thanks!
 
En toen ging het ineens hard....

De Nord Rack 2 is verkocht.
De Moog Minitaur is gereserveerd tot aankomende woensdag.
 
Back
Top