Scepticist - Power and the Misuse of it

JohnDoe33

Gedeactiveerd account
Lid sinds
8 februari 2010
Berichten
3.997
Hoi,

Al een tijdje niet meer hier geweest.. :-)

Deze inzending heb ik ook aan een contest gestuurd om er zang bij te winnen.. :-D
Maar of dat lukt ben ik niet zeker van... :koffie:

Tegenwoordig ben ik meer onder een ander pseudoniem actief...

Groet!

 
Die paar maanden afwezigheid heeft je duidelijk goed gedaan Scep! je mixingkwaliteiten zijn er heel duidelijk niet minder op geworden. En fijn om weer eens die vertrouwde Scepticist style voorbij te horen komen. Wat ik nu hoor, vind ik al heel prettig. Er had wellicht nog iets aan de opbouw gewerkt kunnen worden, maar dat mag de pret niet drukken. Prima trackje!
 
^ditto, ik dacht dat het einde zelfs het begin kon worden van een voller arrangement . Dan zou dat rustig die vibe verder kunnen kabbelen in een oceaan van synth
 
Hey Scep, long time no see indeed..

Vlot plaatje, kabbelt lekker door.. jammer dat ie zo kort is.. ik heb 3x geluisterd.. Wel mooi hoor, maar hij mocht langer en uitgebreider.. Toch veel succes toegewenst. :)
 
Dank voor het luisteren! Ja, 't is misschien wat kort... Het is m´n meest recente trackje en ik wilde gewoon weereens met de contest meedoen.. Grappig dat ik nog steeds herkenbaar ben.. :-)

Het voelt wat vreemd om weer als "Scepticist" te posten.. Want ik ben de laatste maanden actief onder een andere naam. En moet ook nog even met de moderators bespreken hoe ik die hier kan activeren...

Groet!
 
Dank!

Dat de track niet langer en uitgebreider is, komt ook wel doordat mijn beschikbare sporen alweer helemaal vol zitten.

Misschien is dat ook wel n beetje retro... :-D
 
Het enige wat ik hier op aankan merken is dat de mix wat mij betreft over mag. Het zou zoveel lekkerder kunnen klinken....
Qua track en gebruikte sounds zit het wel goed, hoewel ik die piano niet zo goed trek, maar dat is een smaak dingetje
 
Dank voor het luisteren en de kritiek! Dat het beter kan ben ik niet verbaasd over...
Daar ga ik in het nieuwe jaar weer hard aan werken.

Ook voor jullie nog de beste wensen! :W
 
Helaas heb ik de competitie om er wat zang bij te winnen verloren.... De zanger had een ander smaak..
Sowieso had mijn ego een beetje moeite met deze smeekbede om vocalen.. :-D

Maar ik ga natuurlijk weer onvermoeibaar door! :yamaha:

Dank voor de stemmen tot zover! Het valt me alleszins mee.. :-)
 
Ja, ik loop zelf ook wel soms wat tegen mijn eigen beperkingen aan......
Als ik ooit nog beroemd word, beloof ik dat ik mijn geld zal steken in een goede master- en mixtechnicus! :-D

Maar dank voor de stem!
 
Zo, nog 1 uurtje te gaan in deze fantastische contest!

Nog mensen die twijfelden of ze op deze inzending wilden stemmen?
Niet doen! En grijp die kans nu!!!!!!!!!!!!!!! :D

Het kan uw karma ten goede komen.. :beard:

:W Scepticist
 
Back
Top