Audiothingies micromonsta

Ik had de voorganger, de P6 :okdan:
klonk echt fijn en fijne interface: een goed compromis tussen compact en controle

Reden van verkoop was: alles in de box
 
Vandaag een micromonsta besteld, ik zag dat er nog geen enkel topic over was. Ik denk dat dit de eerste VA wordt die me gaat bekoren :) ik vind de demo's echt fantastisch klinken. Het filter heeft ook een beetje dat glassy soundje dat je ook wel vind in SSM vcfs, echt tof.

http://www.audiothingies.com/

Lijkt wel een beetje op een Shruti (qua vorm dan).

maarre, had je niet beter even door kunnen sparen voor een Minilogue? Of heb je echt geen ruimte meer 8o)
 
Lijkt wel een beetje op een Shruti (qua vorm dan).

maarre, had je niet beter even door kunnen sparen voor een Minilogue? Of heb je echt geen ruimte meer 8o)

Ik heb getwijfeld over de minilogue, maar mijn analoge stuff is voldoende gecovered, en 4 voices is net te weinig voor wat ik wil. Wat ik tot nu toe ervan gehoord/gelezen heb doet de sound er ook niet onder voor, en daarnaast meer mogelijkheden (fx, wavetables, etc). Minilogue is wel meer hands-on dat wel.
 
Wordt een mooi triootje bij mij... Blofeld Keys, met daarop de micromonsta en een beatstep als controller voor beide... Beatstep vooral extra knopjes (vooral adsr,filter en arpeggio edits)

:-)
 
Leuke prijs en zo te zien solide gebouwd. Ik vind hem helemaal niet zo dik klinken eigenlijk. Hij mist voor mij wat druk in het laag, heb jij dat er zelf wel uit weten te krijgen sb-six?
 
Wordt een mooi triootje bij mij... Blofeld Keys, met daarop de micromonsta en een beatstep als controller voor beide... Beatstep vooral extra knopjes (vooral adsr,filter en arpeggio edits)

:-)

Leuke combi, enjoy!

Leuke prijs en zo te zien solide gebouwd. Ik vind hem helemaal niet zo dik klinken eigenlijk. Hij mist voor mij wat druk in het laag, heb jij dat er zelf wel uit weten te krijgen sb-six?

welke VA vind je dikker klinken dan? Heb er een hoop gezien / gehad maar vind deze echt supervol klinken.
Morgen zal ik wat bass dingetjes maken.
 
Laatst gewijzigd:
Dat klinkt al een stuk beter qua laag. Het ging met niet om vergelijken met andere VA's.
 
Leuke combi, enjoy!



welke VA vind je dikker klinken dan? Heb er een hoop gezien / gehad maar vind deze echt supervol klinken.
Morgen zal ik wat bass dingetjes maken.

Thanks. Alles in een case ready to go....

Basklankske inderdaad veel druk in het laag. Meer Da. Nodig soms zelfs :-)
 
Hij is net binnen....

Ik heb een user group gemaakt op facebook. De geïnteresseerden kunnen meekijken, participeren en evt bijdragen...
 
Back
Top