Dnomyar - Teebreel

ano150122

Gedeactiveerd account
Heb je nou de kick naar rechts gepand ?

Wel interesssant, maar wat SB-SiX zegt idd. Beetje los zand nog. Maar het idee is prima !

Succes :)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
de eerste twee minuten wou ik hem al afzetten, maar ik heb het kunnen volhouden tot vijf minuten.. Wat een repetitief gedoe zeg.. En die stiltes met die "gunshots".. Niet leuk om te horen allemaal.. En dat sax'je na een paar minuten... tja, laat maar zijn, je begrijpt me wel. :(

Dr van Lansberg

Moderator
Staff member
Ik sluit me voor de volle 100% bij SB-Six aan. Ik luister nu naar een heel goede basis met heel mooie samples. Goede combinaties ook. En de sfeer is heel orettig. Als hij uitgewerkt is, is dit wel echt het soort muziek waar ik een ontettend fijn gevoel bij krijg.

vanaf 3:05 raak je me wel een beetje kwijt trouwens. Nu ik erover nadenk, het is alsof je bij het renderen van de track een aantal sporen hebt gemute. Ik hoor namelijk allerlei mooie baslijntjes en Rhodes akkoorden die er nog niet zijn. Ook hoor ik zo'n rapper met een heel zware stem.

De sfeer is prima dus. Ik ga hem downloaden en zelf eens lekker aan de slag met opvullen.

krautrock1958

Gepokt en gemazeld
Na het eerste gedeelte dacht ik gaat er nog iets gebeuren en inderdaad zo rond de 1 1/2 minuut begint het wat interessanter te worden.
Toch ondanks dat je met de samples in de weer bent geweest wordt het teveel herhaling wat mij betreft, variaties op hetzelfde thema.
Het gebruik van samples gaat prima maar als je iets meer melodie of akkoorden struktuur van jezelf zou gebruiken zou het wat mij betreft een betere track worden.

CosmicDreamer

Sonic Passionado
hehe, lijkt wel de opvolger van "eple" van royksopp maar idd het heeft een onderbedding nodig soms.

rdilago

Ouwe rot
ben het met de Dr. eens, naar zo'n 3min mist er gewoon het een en ander, verkeerde upload waarschijnlijk. Als het intentional is, is het wel droevig want er is niks en het heeft "het'' daardoor ook niet.

1V/oct

Crazy Diamond
Ik vind het een merkwaardig stukje, en dat is op zich prima. Er gebeurt tenminste iets, ook al is het soms raar. Er worden een paar muzikale wetmatigheden aan de laars gelapt en dat is goed. Zoals het uitsterven en daarna weer infaden. Zo ook de wel érg lange stilte in het midden. Het stukje in majeur komt als welkome afwisseling, dat had ik aan het eind nog wel een keer willen horen. Het friebeltje op het eind is grappig, of was dat een foutje?

lenistwo

Lenistwo music
In het begint lijken het elke keer loopjes maar na een tijd gaat die wel interesant varieren , hou niet van softwareklank dus daar zeg ik niets over , de compositie is waar het hier om draait , goei werk !

fjoesz

Gepokt en gemazeld
eens met sb-six
goede onderlaag, maar het echte verhaal mist nog of zo

RFB

Ouwe rot
Hoor ik daar de studio uitvoering van Harbor Nights van Spyro Gyra? Een van mijn favoriete tracks van hun!

Leuk gedaan die samples! Sluit me aan bij de opmerkingen van andere SF-ers. Beetje los zand en er zit meer in. Wel m.i. een van de creatiefste inzendingen dit jaar.

Mijn stem heb je!

RFB

Dr. RiPsaw

Ouwe rot
Verzameling van veel verschillende elementen die samen niet echt een geheel vormen.