Pakket verzenden

Xypes

Stamgast
Lid sinds
3 juni 2012
Berichten
479
Hey iedereen

Ik wil iets versturen naar Nederland maar weet niet goed met wat ik dit moet doen.
Ik heb al vaker dingen verstuurd maar dit waren altijd kleinere spullen...

Het is vanuit België naar Nederland!

Ik ken Kiala, Bpost, iemand nog andere?

Afmetingen: 120 cm x 20 cm x 10 cm (ruim genomen)
Gewicht: 2kg (pak met extra verpakking 3kg max)

Bedankt :halleluja
Yannick
 
DHL?
 
Kiala is overgenomen,,de lengte beperking zal er weldra wel uit zijn denk ik.
 
Het was altijd 70x70x70 maar is idd verandert. Heb weleens iets verzonden waarvan de langste zijde iets van 75 was en toen ff wat info gevraagd. Zou niet echt een probleem zijn als de rest van de afmetingen er onder zit.

Het is idd nu wel verandert.
**maximale afmetingen van het pakket: lengte aan de langste zijde: max. 70 cm – totale lengte (kortste + langste zijde): max. 120 cm


Ik heb afgelopen week 2 pakketten via Kiala ontvangen. Geen klachten. Dozen zagen er niet echt gehavend uit oid. :)
 
ooit 1tje kwijt geraakt via Kiala (van NL naar BE) pakket aangekomen in winkel,winkel zegt dat ze niets hebben, gewoon weg.

Met tussenpersonen altijd opletten dus.

de beste postservice is wel Post.nl evengoed als UPS of fedex,abnormaal goede service,kan ook niet sneller ,1 dag.
 
Het systeem bij Kiala is nou ook nie echt heel erg goed qua opzet. Het bericht van Kiala zelf of de code heb ik nog nooit hoeven laten zien. Ook de omschrijving kunnen ze bij het afhaalpunt niet echt iets mee.
Je moet je legitimeren maar heb t 'n keer gehad dat iemand alleen mijn voornaam op t pakket had gezet.. tja.. Gelukkig was er toen niet nog iemand met dezelfde naam langsgeweest :)
Altijd door degene die verzend goed naam en de adresgegevens erbij laten zetten.
 
PostNL is heel vriendelijk maar als een pakket beschadigd of kwijt is heb je niks aan ze
 
Jemig.. hoe vaak gaan die pakketten bij DHL over de band? Een pakket uit Zuid-Nederland moet 3 sorteercentrums doorstaan (en alle risico's vandien).
Edit.. ik overdrijf.. de tweede keer nu. Maar vind het wel een beetje lang duren..

b13f360b18276d27a1b60fd6f211e4f3.png
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top