Beatstep en BCx2000 overlays verkrijgbaar

BIAM

.
Lid sinds
13 september 2005
Berichten
2.259
Locatie
040
Ik kwam deze overlays tegen voor de Beatstep Pro en de BCR2000/BCF2000.

http://www.taktility.com/

Handig en goede prijs.

:okdan:

7b56cc5d-fe98-d539-2dd2-c00fc452aa71.jpg


1cb2cd4d-067e-4df7-40d6-abc99f41d163.jpg
 
Ja, heb ze toevallig vanochtend besteld. Hopelijk is het wat, maar het oogt vrij goed op de foto's!
 
Meteen op mijn verlanglijstje gezet, misschien krijgt de Sint het nog op tijd binnen.
 
Meteen 20 stuks besteld. Bedankt voor de tip!
 
Ik sta op het punt een bestelling te plaatsten; Hoe bevallen de overlays?

edit; Als iemand omgeving Eindhoven interesse heeft, laat me maar weten, dan bestel ik die mee.
 
Kan ik nog niet zeggen spijtig genoeg....die dingen zijn nog steeds niet hier...duurt eeuwig deze keer.
Maar daar kan de verzender niks aan doen hoor. Donderdag zouden ze hier moeten zijn, dan laat ik je iets weten.
 
Ja ondertussen in gebruik en je kan er inderdaad op schrijven, hoewel er geen stiften bijzaten spdk, dus ik zit momenteel nog met een probleem :)

Goei materiaal en blijft ook super hangen over die drukknoppen:

20161218_194355_zpsuevcqhbt.jpg


20161218_194429_zpsgq4vru2l.jpg
 
Ze zijn hier ook binnen (6 werkdagen onderweg).

Super, de afmetingen kloppen exact.
:halleluja
 
Ik heb die overlays ook al een tijdje binnen, maar ik vind het niet zo charmant staan.

Ik heb laatst een oldschool dymo lettertang gekocht voor 13,- Ik gebruik de bcr alleen om een mks50 te bedienen en heb dus voor alle parameters een labeltje geknipt, nu ziet ie er echt ghetto uit, vind ik.
 

Attachments

  • IMG-20161228-WA0010.jpg
    IMG-20161228-WA0010.jpg
    84,2 KB · Bekeken: 158
Ja als je hem slechts voor 1 stuk hardware gebruikt ben ik het volledig met je eens maar ik heb ondertussen meer dan 100 presets gemaakt voor hardware en software setups en die layouts maken alles zoveel gemakkelijker omdat je niet meer op je hardware of scherm moet kijken aan wat je nu weer wil draaien en waar die knop nu zit op de BCR. Voordien had een vriend van me een klein programmatje geschreven met de layout van de BCR, daar kon je per knop de naam van je parameter ingeven en als het af was werd het uitgeprint en plakte ik het tegen de muur boven de BCR. Ging ook, maar s toch praktischer nu.
 
Ik las vandaag in m'n mail ( ben lid van de yahoo bcr/bcf group) dat hij nu ook custom prints doet.
Het Sylenth voorbeeld ziet er al heel gelikt uit in ieder geval.
 
Ik heb die overlays ook al een tijdje binnen, maar ik vind het niet zo charmant staan.

Ik heb laatst een oldschool dymo lettertang gekocht voor 13,- Ik gebruik de bcr alleen om een mks50 te bedienen en heb dus voor alle parameters een labeltje geknipt, nu ziet ie er echt ghetto uit, vind ik.

Voor de beatstep ziet het er sjiek uit, dit mede dat die al wit is, maar bij de bcr is het wel erg 'white'. Je kan proberen de 'white-edition'te bemachtigen. :D

Ik denk dat ik de mijne in een verfbad ga leggen oid en daarna met de lettertang aan de slag ga. Slagletters gebruiken lijkt me ook wel leuk....

Mocht je de overlay niet meer nodig hebben, forumlid Krafty808 heeft mogelijk interesse in een bcr2000 overlay. :eureka:

Over de sterkte van het materiaal zei Daniel van Taktility;

Daniel schreef:
The overlays are (nearly) untearable (at least I have not managed yet). Also bending should not be an issue, the only thing is of course, that it might not go back into the original shape anymore if you overland it.
 
Back
Top