Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb nu gratis via focusrite (iedereen die een focusrite product heeft kan m ook gratis downen) eventide room vst, die vind ik wel heel mooi klinken.
Bedankt voor de tip, gaan we straks even doen, de andere vst's die gratis zijn kun je ook weer pakken
? Of kan je er 1 kiezen?
De delay had ik ook al 2 keer dit zou de derde keer worden maar daar trapte izotope niet inde delay had ik al maar is erg leuk ook.
Hé bedankt! Ik heb ook een Novation account en de login daarvan heb ik idd ook kunnen gebruiken om in te loggen op Focusrite.Had toevallig een novation account en die login werkt ook op focusrite.
Klopt, de man achter ValhallaDSP is ook de persoon die Eos voor Audio Damage ontwikkeld heeft.Ik gebruik zelf al jaren de Audio Damage EOS en de PCM Bundle.
De EOS voor de dikke heftige reverbs en de lexicon voor de subtiele reverbs op de hele mix.
Maar de EOS volgens mij zit daar de valhalla techniek in
Je kan natuurlijk wel een aantal gerenommeerde hardware galmen (480/960/H3000) nemen als voorbeeld, om VST's te vergelijken, maar zelfs dan nog betekent dat niet automatisch dat indien je die HW zou gebruiken, het resultaat evenredig goed zit.
Ik gebruik wel Impuls respons reverb's en het verbaasd me dat niemand hier over begint.
Heb dan maar ook een link toegevoegd van een free impulse respons VST.