• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diverse retro soundmodules en wat ander spul

bijlevel

SWB
Lid sinds
29 november 2007
Berichten
1.273
Locatie
Delfgauw
Om mijn workflow wat te verlichten ruim ik het ėėn en ander op. Here we go:

Kurzweil K2500R
Werkt nog perfect, met interne harddisk en piano daughterboard. Inclusief geprinte users - en reference manual. Vraagprijs: 400 euro.

Roland MKS-20
In goede staat, maar heeft wat opwarmtijd nodig. De moduul met de beroemde chorus piano sound. Dat is te zien want de betreffende presetknop is helemaal afgesleten ;)! Indien gewenst lever ik de gebalanceerde canon kabels er bij. Inclusief geprinte manual. Vraagprijs: 250 euro.

Yamaha TX7
Dė aanvulling op de DX7, maar natuurlijk ook standalone te gebruiken. Werkt helemaal goed. Inclusief geprinte handleiding. Vraagprijs: 175 euro

Alesis DM5 drummodule.
Ik ben de eerste eigenaar (sinds 1996!) en het apparaat heeft absoluut geen gebruikssporen. Het datawiel functioneert helaas niet zo lekker meer, waardoor het kiezen van een bepaalde preset lastig is. Maar je kunt altijd de program change vanuit de DAW gebruiken. Inclusief originele handleiding, originele voedingsadapter en (indien gewenst) het service manual. Vraagprijs (als indicatie...): 100 euro.

Proteus/1 met Orchestral Expander.
Ook van dit apparaat ben ik de eerste eigenaar en het vertoont eigenlijk geen noemenswaardige gebruikssporen hooguit wat veegjes op de bovenkant. Werkt nog steeds naar behoren. Inclusief originele handleiding. Vraagprijs: 75 euro.

Digitech Vocalist VHM5.
Werkt nog helemaal goed en ziet er prima uit. Inclusief originele nederlandse handleiding en originele voedingsadapter. Vraagprijs: 75 euro.

MOTU Midi Timepiece AV.
Omdat ik alle bovenstaande soundmodules verkoop is deze overbodig geworden. Ik gebruikte 'm als uitbreiding op de modernere MOTU Midi Express, zodat ik zo'n 30 MIDI instrumenten kon aansluiten. Als je veel met MIDI werkt kan je nooit genoeg MIDI poorten hebben! Ook dit apparaat werkt nog prima en mocht je nog beschikken over een wat oudere Apple computer dan kan je 'm daar direct op aansluiten. Vraagprijs: 80 euro.

Ik heb een sterke voorkeur voor ophalen, zeker wat betreft de loodzware Kurzweil, maar er valt natuurlijk altijd te overleggen over de bezorging. De foto's staan op volgorde van aanbieding.
 

Attachments

  • Kurzweil K2500R foto1.jpg
    Kurzweil K2500R foto1.jpg
    38,4 KB · Bekeken: 122
  • Kurzweil K2500R foto2.jpg
    Kurzweil K2500R foto2.jpg
    42,3 KB · Bekeken: 97
  • Roland MKS-20 foto1.jpg
    Roland MKS-20 foto1.jpg
    32,1 KB · Bekeken: 84
  • Roland MKS-20 foto2.jpg
    Roland MKS-20 foto2.jpg
    35,8 KB · Bekeken: 92
  • TX7 foto1.jpg
    TX7 foto1.jpg
    45,5 KB · Bekeken: 93
Soundmodules: rest van de foto's

Soundmodules: rest van de foto's

De rest van de foto's
 

Attachments

  • TX7 foto2.jpg
    TX7 foto2.jpg
    36,5 KB · Bekeken: 95
  • TX7 foto3.jpg
    TX7 foto3.jpg
    74,9 KB · Bekeken: 98
  • Alesis DM5 foto1.jpg
    Alesis DM5 foto1.jpg
    19,1 KB · Bekeken: 88
  • Alesis DM5 foto2.jpg
    Alesis DM5 foto2.jpg
    19 KB · Bekeken: 98
  • Alesis DM5 foto3.jpg
    Alesis DM5 foto3.jpg
    45,5 KB · Bekeken: 96
Soundmodules: rest van de foto's

Soundmodules: rest van de foto's

En nog een serie, de laatste.
 

Attachments

  • Proteus 1 foto1.jpg
    Proteus 1 foto1.jpg
    30,4 KB · Bekeken: 97
  • Proteus 1 foto2.jpg
    Proteus 1 foto2.jpg
    26,1 KB · Bekeken: 96
  • Vocalist VHM5 foto1.jpg
    Vocalist VHM5 foto1.jpg
    44,5 KB · Bekeken: 88
  • Vocalist VHM5 foto2.jpg
    Vocalist VHM5 foto2.jpg
    37,8 KB · Bekeken: 97
  • MTP AV foto1.jpg
    MTP AV foto1.jpg
    27,4 KB · Bekeken: 101
Even de lijst duwen en wijziging van de te kopen spullen. De Kurzweil 2500R verkoop ik bij nader inzien (voorlopig) niet, tenzij iemand een erg goed bod doet. Daarvoor in de plaats bied ik te koop: GEM S3 Turbo Workstation. Voor nadere specificaties (en jubel reviews) verwijs ik graag naar het internet. Technisch werk alles nog perfect, maar vertoont wel gebruikssporen. Alle contacten van dit keyboard zijn zeer zorgvuldig schoongemaakt met drie elkaar aanvullende sprays: Kontakt 60, Kontakt 61 en Kontakt WL. Hierdoor reageren alle toetsen weer volkomen regelmatig qua volume en aftertouch! Het workstation komt met originele handleidingen, zowel in het Nederlands als in het Engels en verder een map vol met extra informatie over het instrument. Daarnaast heb ik nog een honderden sounds geschikt om op een floppy drive te zetten en vervolgens in te laden in de S3. (Foto's zijn van het internet geplukt.) Vraagrijs: 225 euro
 

Attachments

  • GEM-S3-Front.jpg
    GEM-S3-Front.jpg
    43,1 KB · Bekeken: 97
  • GEM-S3-Back.jpg
    GEM-S3-Back.jpg
    41,8 KB · Bekeken: 96
Back
Top