Even voorstellen...

KatieMusic

"Why! ..."
Lid sinds
24 september 2016
Berichten
1.827
Locatie
Garden of Earthly Delights
Hi,

Ik ben Katie en ik heb een (semi) professionele geluidsstudio met uitsluitend als doel hobbymatig muziek maken. Muziek maken is van jongs af aan mijn grote passie geweest. Mijn eerste synthesizer had ik gauw gekocht toen ik iemand voor het eerst -
h e l e m a a l te gek - op een Roland had horen spelen. Daarna is het alleen maar leuker geworden, maar veel van mijn kennissen en vrienden begrijpen nog steeds niet waarom er weer zo nodig een apparaat bij moest komen. Maar de laatste jaren heb ik ook een aantal (digitale) toetsinstrumenten verkocht, maar daar zijn ook weer analoge bakkies en virtuele instrumenten/effecten voor in de plaats gekomen. De kunst van de geluidsstudio van nu is denk ik het vinden van de juiste combinatie van hard- en software vóór de muziek die je graag wilt kunnen maken. Ik ben tevreden met wat ik nu heb, maar wensen zullen er altijd wel blijven. Een nieuwe DAW controller staat nu boven aan het lijstje.

Na jarenlang met Cubase gewerkt te hebben wilde ik ook wel eens aan de slag gaan met Ableton Live, maar toen kwam Bitwig Studio ineens op de markt. Mijn keuze is op Bitwig gevallen, maar ik wil nog 'even' wachten tot de upgrade van versie 2 er is.

Een geheel "eigen" modulaire synth bouwen met 3U eurorack modules lijkt me erg interessant, mits ik 'm daarna ook wel goed voor mijn EDM tracks kan gebruiken. De discussie op het modulaire forum, maar ook de andere discussies, lees ik dus graag.

Cheers,
Katie
 
Welkom:biertje:
 
Welkom heb je Ook soundcloud waar we iets van je kunnen horen.
Nee sorry, ik heb geen Soundcloud. Ik krijg de vraag wel vaker, misschien toch eens een SC account openen ;)
 
Back
Top