ZodiakCommuneRecords; demo's gevraagd!

BIAM

.
Lid sinds
13 september 2005
Berichten
2.259
Locatie
040
ZodiakCommuneRecords gaat weer tracks releasen op vinyl.


Dit lijkt me de moeite waard om het hier te vermelden en synthforummers een kans te geven hier gebruik van te maken.


Van ambient tot tekno, zolang er een trip van het smaakje acid in zit.
Een knipoog naar de goede oude acid periode wordt zeker gewaardeerd. ;)


Mocht je tracks/demo's hebben(of willen maken) die binnen ZodiakCommune passen, stuur een linkje van je muziek naar [biam /at\ zodiakcommune \d0t/ com].


We zijn erg benieuwd naar jullie inzendingen.
Alvast bedankt namens het labelteam!

:mega:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLE5AD608F29D2106F
 
Hey wat geinig, die naam ken ik van acid kraakfeestjes e.d omgeving Utrecht, 20 jaar geleden? Toch?
 
Hey wat geinig, die naam ken ik van acid kraakfeestjes e.d omgeving Utrecht, 20 jaar geleden? Toch?

Ja klopt!

edit;
Niet alleen Utrecht, we zaten toen door heel nederland. :)

Zodiakcommune bestaat dit jaar 23 jaar. :)
15 oktober gaan we dit vieren bij Joe-Mann te Best.

http://joe-mann.nl/
image-4181271.JPG
 
Leuke feestjes, van wat ik me er nog van kan herinneren. Ook iets met Legalize, vrachtwagens door Amsterdam? Hoorde ook een gast die Zappa heet bij jullie? Geen punt verder hoor, ik wil het topic niet vervuilen met praatjes uit de oude doos... :-)
 
Leuke feestjes, van wat ik me er nog van kan herinneren. Ook iets met Legalize, vrachtwagens door Amsterdam? Hoorde ook een gast die Zappa heet bij jullie? Geen punt verder hoor, ik wil het topic niet vervuilen met praatjes uit de oude doos... :-)

Dat klopt idd.
Ik moet helaas bekennen dat ik zelf die periode niet heb meegemaakt. :( Maar de verhalen heb ik wel meegekregen. :)
 
Leuke feestjes, van wat ik me er nog van kan herinneren. Ook iets met Legalize, vrachtwagens door Amsterdam? Hoorde ook een gast die Zappa heet bij jullie? Geen punt verder hoor, ik wil het topic niet vervuilen met praatjes uit de oude doos... :-)


Heb je geen verloren (acid)track liggen die gereleased mag worden? ;)
 
Was dat maar waar... Beetje 303 pielen is leuk natuurlijk, maar zo goed als b.v. Acid Junkies werd het bij mij niet.

Ik vraag me ook wel af hoe Acid anno 2016 klinkt, of is de stijl puur retro en klinkt het nog zoals 25 jaar geleden? Ik ben onderweg ergens afgehaakt, techno, dubtechno, minimal e.d klonk voor mij wat dieper dan Acid.
 
Was dat maar waar... Beetje 303 pielen is leuk natuurlijk, maar zo goed als b.v. Acid Junkies werd het bij mij niet.

Ik vraag me ook wel af hoe Acid anno 2016 klinkt, of is de stijl puur retro en klinkt het nog zoals 25 jaar geleden? Ik ben onderweg ergens afgehaakt, techno, dubtechno, minimal e.d klonk voor mij wat dieper dan Acid.

Tegenwoordig is er genoeg 'acid' wat flink de diepte in gaat. Er wordt ook al van acid gesproken zodra er een 303-achtig geluid in wordt verwerkt.

Een (dark)techno track met een vleugje 303 met een dosis spacey geluiden zou het best goed kunnen doen op het label.
 
Back
Top