Dave Smith Seq Circuits Prophet 6 + Crumar Road runner 1

Status
Please reply by conversation.

boombipbass

Het lid
Dismembered
Lid sinds
2 september 2007
Berichten
479
Locatie
diep in de zee
Beste synthmannen en vrouwen!

Ik ben heel erg graag naar deze synths opzoek. Ik hoop dat iemand mij blij kan maken. Voor een goede Crumar Roadrunner ben ik bereid om 100 euro neer te leggen en alstie nog helemaal goed is kunnen we zeker nog ever overleggen over de prijs,. Nu weet ik dat de Crumar Permorfer e, Stratus en Multaeman S Orchestrator ook erg interessant lijken ze zijn maar ik heb hier nog niet zo heel veel kijk op dus moet hie rnog wat meer informatie voor verschaffen, zou hem wel graag willen testen bij iemand want die youtube videos vind ik maar lastg... :W Dit geld overigens ook voor de Roadrunner maar die is wat meer budget en de tremolo vind ik zo lekker vuig klinken!

Daarnaast zoek ik ook al heel lang een Dave Smith Prophet 6 aka de revitalized versie van de Ouderwetse Sequential circuits! Nu ben ik bereid bij de originele prijs te blijven van de winkelwaarde
als hij nog in goede staat is incl. garantie en de doos en handleidingen enzo en zeker geen gebruikers sporen bevat. Heeft hij dit wel zou ik hem graag voor 2.000 overnemen of bij erge problematieken nader overeen te komen.

Eventueel wil ik ook nog ruilen(incl. bijbetaling) met een geserviced Korg Poly61 met nieuwe lekvrije batterij en 100 % weer functionerend zoals het hoort. Heb zelfs voor de echte freaks het vceertje uit de bendwheel gehaald voor de langzame LFO filtering,(Kan hem antlijd nog er in terug tetten hoor :)

Ik hoor graag van jullie

Mvg

Larry
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top