Air Music XpAnd!2 voor €1,19 (99% korting)

Heb even een snippeltje gemaakt met de Xpand2. Let niet op de compositie/mix; puur een impressie vd geluiden.

T/m vandaag voor een euro.

https://soundcloud.com/holypeyote/xpand2-1
 
ik zie hem niet meer voro 1 euro te koop staan, alleen voor het volledige bedrag. mis ik iets?

(heb hem zelf al, maar wil er graag iemand anders blij mee maken)
 
Wat Air betreft voor het authorizen, dat wil niet altijd soepel gaan.
Ik heb zowel Hybrid 3 als Strike 2 van ze en ik herinner me dat ik het authorizen van een van de twee niet lukte en na een mailtje kreeg ik ik de aktivatie license per mail toegestuurd.
1 dollar is echt voor niks trouwens.
 
De 'license' is nog pending, maar normaal gezien kan je de library toch al downloaden? Of krijg je pas een dowloadlink op moment dat j de license krijgt?
 
Ik zag trouwens dat je na de aanschaf voor 1 dollar een upgrade voor 79 dollar voor hun hele pakket kan doen en da's echt een koopje.
Het hele pakket is een doorontwikkeling uit het protools pakket waar het eerst in zat.
Voor drums is er geen plugin die zo hands on speelt als strike2 of je moet natuurlijk erg goed zijn met keys of pads zodat je een hele goede drumtrack kan neerleggen.
Vaak wordt deze over het hoofd gezien als mensen zich oriënteren op EZ drums en ADD en da's niet terecht.
Ook Hybrid 3 is echt een prima vst synth maar ook niet bekend bij het grote publiek.
Ik kreeg 'm bij m'n midi keyboard en doe er best veel mee.
Ik zit zelf in ieder geval te twijfelen of ik de rest erbij neem voor dat geld.
 
Back
Top