Air Music XpAnd!2 voor €1,19 (99% korting)

Doordat ik ooit wat 'virtual cash' heb opgebouwd kon ik hem zelfs gratis krijgen. Apart :)

Zal hem vanavond eens uitproberen.
 
Heb er gisteravond mee zitten rommelen. Makkelijk te bedienen en er zitten een stel mooie en bruikbare sounds bij.
Mooie aanvulling, ben er blij mee.
 
Danku, had nog wat euro's op PayPal staan zojuist gekocht. Van het weekend eens proberen.
 
Doen!!!
Ik heb hem hier ook gratis bij protools gekregen ooit en er zitten een aantal geluiden in die mijn hardware doet verbleken!
 
Is er een omweg zonder de ilok software?

Bij mij was registratie in iLok optioneel bij de installatie (Mac).

Ik heb er voor gekozen hem wel in iLok te zetten, want dit soort uitverkopen betekent af en toe dat zo'n bedrijfje op omvallen staat, en als de authenticatie op hun server gebeurt is het gelijk einde verhaal dan. Ik ga er vanuit dat iLok langer bestaat, dus de licentie daar geparkeerd.
 
Laatst gewijzigd:
Ik dacht ergens te hebben gelezen dat de makers van Xpand ook Hypersonic, (voorloper van Halion) hebben gemaakt. Het heeft er wel iets van weg.
 
net gekocht, maar de download is steeds maar een pdf!

zit op een mac (10.8.5) en safari wil niet openen alleen firefox.

heeft iemand de installer voor me?
 
In de pdf staat de download link voor win en mac. Zelf ook nog niet uitgeprobeerd maar is nu aan het downloaden, 1,3 gb
 
Ik loop ook vast de installatie is prima, maar dan authorizen.

stap 6. Enter your Activation Code (listed as 'Serial' in your Plugin Boutique account) and click Next.

Maar bij plugin boutique in mijn account staat: No further authorisation of this software is required. Download to your computer and install

Terwijl er bij andere plugins op die plek een serial code staat.

Edit> lees op internet dat de serials mondjes maat worden toegedeeld, wel gek want het is al ff geleden dat ik hem kocht.
 
hmmm.. mijne kreeg ik meteen.

Heb er gisteren heel ff mee gespeeld, maar word er nog niet heel enthousiast van. Zeker voor de 2GB aan ruimte wat ie nodig heeft.
 
Bedankt voor de tip. Ik vind ook de 2GB space niet echt in verhouding staan tot de kwaliteit van de patches. Maar een leuke aanvulling op een voornamelijk subtractieve synth setup. Er zitten wel wat bruikbare dingen tussen. Voor die euro kun je je er lig geen buil aan vallen.
 
Back
Top