De voorstelling

Djerro 71

Ingeburgerd
Lid sinds
15 juni 2016
Berichten
26
Locatie
Zuid-Holland
Dag iedereen!

Ik zal ook maar even zo vriendelijk zijn mij even voor te stellen.
Mijn naam is Erwin en gebruik maar je zult mij vinden op de naam Djerro en woon in de randstad ergens in Hazerswoude. Ben 44 jaar, was hier al veel langer lid maar deed er niets mee, wel af en toe iets opzoeken maar mengen deed ik niet. Was op een email adres waar ik geen bevoegdheid over had, dan maar een nieuwe creeeren. Mijn muziekverleden dan maar. Opgegroeid in een muziekale familie, zodoende werd ik toen besmet met the Shadows, The Platters en veel andere 70er jaren muziek. Alleen ik kon niks bespelen of zingen dus werd ik een verzamelaar, ook leuk. Totdat ik in 1990 het eerste house feestje bezocht in de stadsgehoorzaal met dj Dimitri in Leiden... en ik was verkocht. Ontmoette iemand met draaitafels, dubbelverkocht...
Eerst heel lang oefenen en verzamelen om vervolgens af en toe te mogen DJ' n. onder de naam djerro
Wel lastig om als verlegen jongen ertussen te komen (ben ik niet meer) maar vond ook rond 1993 dat er een dip zat in de nieuwste tracks die uitkwamen. Mijn moeder had een simpele Roland e-... keyboard. Ik kocht een atari st met cubase en het uitvogelen was begonnen. Nog steeds lastig als je niks kan bespelen, maar het gehoor werkt wel goed gelukkig. Progameren op gehoor, dat was lekker, volgende fase, veel te dure hardware aanschaffen. Ik kochtSpirit en heb nog steeds een betaalbare cheetah sx16 sampler, een Emu-Morpheus (mooi hoor), spirit folio f1, Keyteck CTS -2001, Roland RY 30 dumcomp, Alesis Quadraverb II, DBX compressor, Behringer versterker, Akai s1100 sampler die ik nooit gebruikt(begreep m niet) Yahama DX7 (lastige), En inmiddels verkocht een Roland XP-30 (fijne bak)
Werd even kort werkeloos maar mijn andere hobby films kijken werd 16 jaar lang mijn inkomen, nl. een videotheek runnen. Relatie erbij, dochter erbij, verhuizen, veranderingen dus en geen ruimte voor mijn apparatuur gemaakt, laag pitje, ik lag er uit voor ruim 14 jaar. Zonde, maar opvoeden en gezinsonderhoud is ook een voorrecht.
Totdat ik een half jaar geleden een onbekende tekstschrijver, rapper, zanger ontmoette en hem mijn vervlogen muziek liet horen. Hij kreeg tot mijn verbazing zoveel inspiratie, hetgeen mij prikkelde om eens iets in mijn i-pad te creeeren en het lontje ging weer branden! Al mijn hardware mocht ik bij hem plaatsen en staat daar nog steeds onaangetast .Anderszijds De I-Pad is een wondermiddel gebleken.

Om een lang verhaal kort te maken :) Ik moet nog een redelijke pc om door te groeien maar ondertussen heb ik even voldoende met garageband en Nanostudio, maar met de 1e heb ik best onder de knie.

Ik ga me niet meer schromen om mijn melodietjes voor mezelf te houden zodoende heb ik nu een website en helpt heb ik hulp met een beginnende clip maker.
Code:
www.djerro.com
Voor het gemak probeer ik hier een linkje te plaatsen
https://soundcloud.com/djerro-215411721/why-did-you-go-without-me
 
Welkom:biertje:
 
Hoi DJerro (Edwin)

Welkom op Synthforum en leuk dat je je oude hobby weer oppakt.

Je hebt een gaaf nummer gemaakt!

Het nummer heeft een lekkere sound en sfeer en een goed catchy intro.

De pitch bends aan het begin en door het hele nummer heen houden het nummer spannend en levendig.

Veel plezier.

Grt, Klaas.
 
Back
Top