• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

DSI Pro 2 zgan

154

Lid van de week
Lid sinds
30 januari 2007
Berichten
5.275
Locatie
Amsterdam
Zoals de titel aangeeft, mijn mint niet rokende als nieuw in doos zijnde Pro 2 voor jouw Pro 12 of Pro 6 module(!). Ruil liefst in A'dam Centrum, hapje drankje, dat werk.

Doe een voorstel, nieuwprijs is voor alle drie gelijk dus in principe met gesloten beurs. Voor keys versies ben ik niet direct te porren tenzij je een lucratief voorstel hebt(redelijk blut hier )

Ruilwaarde acht ik 1500, maar dus ruil, Pro 6 of 12 module, gesloten beurs.
 
Last edited by a moderator:
Ook te koop, 1450eu! mint! Eerste eigenaar! supersynth maar te performance-gericht voor mij.
 
Qua ruil zoek ik vooral een polysynth, maar interesse is vrij breed. Een UAD Apollo 16 met thunderbolt bv kan ook nog. Probeer maar wat.

Cash kan ook, 1450,-
 
Is er nog, nog net zo nieuw, in nog net zo nieuwe doos!
 
1450, geen geld voor deze monstersynth!
 
Wat een pracht van een Pro 2 te koop! Niet normaal!
 
Na een uiterst nieuwswaardige schop ditmaal gewoon een regenachtige zondagchtend. Een bedoosde en in onbruik geraakte DSI Pro2 voor een uiterst schappelijke prijs, wie wil dat nou niet?

Koopt en komt langs! Koffie!
 
MFB Dominion is een mono die ik heel missch wel zou willen overwegen, maar over het algemeen, liefst poly.
 
Back
Top