Vraag over de Roland JP 8000

MrBoembas

Stamgast
Lid sinds
16 juni 2016
Berichten
357
Locatie
Tuindorp Oostzaan, Amsterdam Noord
Hallo Iedereen,

Ik heb een vraagje over de Roland JP 8000, Ik heb hier thuis een Roland JP 8000 maar ik vraag mij af of daar ooit een Cd rom of Floppy's met extra software bij zat, Ik heb hem in 2000 gekocht bij Peter Verspuy Rotterdam, en ik kan mij niet zo snel herinneren dat er extra floppy's ofzo bij zaten.

Weet iemand dat toevallig ? Want bij me andere Synthesizers en Keyboard kreeg ik wel allemaal cd roms en floppy's mee

Grtz,

Daniel.
 
Ik denk van niet,, Al heb ik zelf alleen de JP8080.
In de PDF van de JP-8000 staat accesories: Owner Manual, Power cable, ... Geen CD of diskette..??
 
Ik heb de JP 8000 in 1997 toevallig nieuw gekocht toen hij net uit was (normaal koop ik alleen ouwe meuk) en ik kan je zeggen dat er een handleiding en een netsnoer bij zat. Geen floppy's of CD ROM dus....
 
Ik zie nu trouwens dat dit onder "soft synths" staat....klopt niet echt :)
 
De cd wie ik ken is een tutorial. Vast niet incl
 
Thanks allen :D Dus had ik het toch goed ;-) @Hooihuis Ja ik zat te twijfelen onder welk topic en ik dacht omdat het over de Software gaat van de JP8000 (Floppy's of Cd-Rom) dat het hier onder viel ;-).
 
Oja er is nog wel lib. Programma om patches te sturen naar de JP. Volgens mij allen voor Windows. Deze heb ik nog wel mocht je hem nodig hebben.
 
Heb je een link voor dat library programma VasC ? Die zou ik ook wel willen.
 
Bedankt!:dubbel:
 
Back
Top