Sound research into space with NASA

Interessant! Wanneer worden de eerste resultaten van het onderzoek verwacht?
OSIRIS-REx-teamleden hebben de capsule naar het Johnson Space Center van NASA gebracht, waar de Bennu-monsters zullen worden als collectie zal worden gecatalogiseerd en beschikbaar zullen worden gesteld aan wetenschappers over de hele wereld om de komende decennia te bestuderen.
 
Dan kom ik als wetenschapper om het stof te bestuderen.
Ik bereid mijn matariaal voor en gebruik mijn probe....
En dat hatjoe!!! weg stof....Ben harstikke allergies voor stof :D
 
A28EC451-5352-45D9-849D-E74B4F754936.jpeg


Ruimtezonde…..🤭😂🤣🤣🤣
 
Laatst gewijzigd:
Wow wat een verhaal! Maar die chip die nu op die asteroïde meereist, zend die nu daadwerkelijk muziek uit, en hoe dan, via FM?
 
Dan kom ik als wetenschapper om het stof te bestuderen.
Ik bereid mijn matariaal voor en gebruik mijn probe....
En dat hatjoe!!! weg stof....Ben harstikke allergies voor stof :D
Zo zat ik op weg voor concert en lecture in het vliegtuig naar Leicester naast een persoon die voor de ESA werkte.
Deze had het volgende verhaal. Telefonerend met zijn ouders in het buitenland waarschuwden ze hem, als onderzoeker van ruimtegruis, "jongen, tegen niemand zeggen. Anders denkt men dat je gek bent." Best triest eigenlijk. Gelukkig was hij niet allergisch.
Overigens zou een allergie niet hebben uitgemaakt omdat dit ruimtegruis niet wordt blootgesteld aan vervuiling.
 
Wow wat een verhaal! Maar die chip die nu op die asteroïde meereist, zend die nu daadwerkelijk muziek uit, en hoe dan, via FM?
Dat blijft inderdaad een raadsel. Vast geen speakertje in het luchtledige. Wellicht een wav file die berekend is tijdens het afspelen van het algoritme tijdens de afdaling/landing en gesaved is op een chippie dat terugstuurd is met het verzamelde gruis. Binnen kort op Stoffify
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top