• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Gevuld 5U kabinet met voeding

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Lid sinds
28 mei 2002
Berichten
2.371
Waarom?

Ik wil toch weer liever wat praktische(re) electronische instrumenten.
Verandering van spijs doet eten 8)

Wat?

Ik heb geprobeerd een zinnig, stand-alone kabinet samen te stellen uit mijn grotere systeem.
Denk niet dat je maar 1 osc hebt en dus niks aan een ring mod; in de triple LPG zitten ook 3 sinus osc's (bij voldoende resonance).

---- dotcom portable kabinet (tolex)
---- Power supply qps-1 (big)
---- dotcom - Q137 Power control & interface
---- power harness

---- Curetronic - Quad probability v2

---- Krisp1 - (Thomas White) Triple LPG

---- SSL - 1900 O’ Tool
---- SSL - 1520 Segwencer

---- Moon Modular - 511C VC envelope generator

---- dotcom - Q112 4 channel mixer
---- dotcom - Q116 ring modulator
---- dotcom - Q111 pan/fade
---- dotcom - Q105 slew limiter
---- dotcom - Q124 Multiples
---- dotcom - Q108 amplifier (2x)
---- dotcom - Q106 oscillator (second 1V/oct input unresponsive, still 2 inputs left)
---- dotcom - Q115 Reverb
---- dotcom - Q117 sample & hold
---- dotcom - Q125 Signal Processor (2x)

Dus?

Ik weet dat sommige modules erg gewild zijn en niet meer te krijgen, maar ik ben niet geïnteresseerd in losse verkoop. Het staat niet in de weg en heeft geen haast.

Ik ben van alles de eerste eigenaar en het heeft allemaal altijd op de hobbykamer gestaan.

Maar, uh...

Sommige (oudere) dotcom modules hebben aan de voorkant een klein beetje oppervlakkige roest aan de kleine schroefjes. Zie foto's. Voor de werking maakt dat niks uit, en je kunt ze makkelijk vervangen. Dit heeft waarschijnlijk verband met mijn woning van 7 jaar geleden, waar ook wel eens een wasje werd gedroogd op de hobbykamer... De meeste modules heb ik echter na deze tijd gekocht.
Van binnen is alles overigens natuurlijk 100% roestvrij, als je wil schroeven we wat modules eruit om de binnenkant te inspecteren.

En verder?

Er zijn 2 'mankementen' in het geheel. De osc heeft 3 1V/oct ingangen, waarvan er 1 niet meer werkt. Dan heb je nog altijd 2 over, 1 met attenuation en 1 zonder; ik heb er zelf nooit last van gehad. As a matter of fact, als dit een groot probleem is schroef ik een andere osc erin.

Verder heb ik bij het installeren van de reverb tank per ongeluk door het tolex aan de achterkant geboord; aan de achterkant zitten dus 4 minuscule gaatjes. Zie foto's. Ik wil het toch maar even noemen. Plak er een sticker op :okdan:

En nog verder verder?

De prijs is 2300 euro.

Ik ga dit niet verzenden; ik kan het in overleg langsbrengen, en anders; het staat in Utrecht!

Foto's volgen.
 
Het ziet ernaar uit dat 80% in 1 klap van eigenaar gaat wisselen...
Voor de losse modules die overblijven maak ik een losse draad aan...
Dankjewel :doei::slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top