Moog Modular 15 app

kijk en zo hou je een merk boven water.. altijd zorgen dat men de nieuwste producten verplicht moet aanschaffen anders werkt het niet meer..
 
kijk en zo hou je een merk boven water.. altijd zorgen dat men de nieuwste producten verplicht moet aanschaffen anders werkt het niet meer..

Nou nou niet zo zuur (:D):
Compatible devices include iPhone 5s or newer, iPod touch 6 or newer, iPad Air or newer, and the iPad Pro.

Dit heeft alles te maken met het feit dat deze nieuwere apparaten een 64bit cpu hebben en met de beschikbare cpu power in de nieuwere apparaten. Dit heeft dus niets te maken met het bewust alleen supporten van nieuwe producten.....
Ter info, de ipad air kwam in november 2013 uit, de iphone 5s in september 2013 en kregen toen beide een behoorlijke cpu upgrade. De term "nieuwste" moet hier dus wel enigszins gerelativeerd worden....

De app is hier overigens al redelijk uitgebreid in discussie (vanaf post #3096).
 
Laatst gewijzigd:
kijk en zo hou je een merk boven water.. altijd zorgen dat men de nieuwste producten verplicht moet aanschaffen anders werkt het niet meer..

De iPhone 4S uit 2011 krijgt nog de allerlaatste software updates, dat doet geen enkele Android fabrikant ze na. De 5S is drie jaar oud terwijl de typische vervangtijd van een telefoon twee jaar is. Mensen werken er nog steeds fluitend mee. Ik denk dat Apple eerder het probleem heeft dat de oude zooi nog zo goed werkt en maar updates blijft krijgen waardoor mensen gewoon niet meer een nieuw toestel kopen.

Wat wel typisch is dat ze aangeven dat het om compatibiliteit met Metal gaat, wat een technologie is voor 2D en 3D beeld en wat niks met geluid te maken heeft :frons:
 
Is hetzelfde topic alleen de mijne linkt naar de daadwerkelijke pagina waar de Moog Modular 15 discussie plaatsvind. :)

*

Ah, ik zie nu ook waarom het bij mij precies omgekeerd is: ik sta ingesteld op 'Lineair - Nieuwste eerst' :)
 
net gedownload..erg fijne synth met een goed geluid..:P

erg fijn die ipad..ook erg tevreden met de ivcs3 en de animoog

tip bij de hema online shop zijn ituneskaarten nu met 20% extra saldo,dus betaal je voor 30 euro ituneskrediet maar 25..:okdan: net gedaan en dus de moog voor 25..
 
Leuk hoor zo'n iPad app, maar dat is het toch allemaal niet niet he.

Check deze full AudioUnit plugin. OSX10.10+ vanwege de graphics,ik kan hem door HW spullen die nog meer aan de Mac hangen niet upgraden.
http://www.pulsarmodular.com/media/
 
Leuk hoor zo'n iPad app, maar dat is het toch allemaal niet niet he

Dat is maar net hoe je het bekijkt.
Als je het vergelijkt met een 'echte', hardware modular, dan is ook de synth in jouw voorbeeld het net niet.

Sinds ik een iPad heb heeft de computer in mijn studio aan belang ingeboet en is nu zelfs helemaal verdwenen. Alle softwarematige zaken doe ik op de iPad.
De geluidskwaliteit van de diverse apps is goed en als mobiel muziekapparaat vind ik de iPad een prettig en veelzijdig schetsboek.
Juist de interface van een touchscreen vind ik vaak veel prettiger werken dan 'muizen' op een computer als het op muziek aankomt, maar dat zal ook een kwestie van voorkeur en smaak zijn.
 
Back
Top