• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

UAD 2 Duo pci card

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

macha

Stamgast
Lid sinds
6 november 2003
Berichten
446
Ik heb een UAD apollo quad audio interface gekocht.
Mijn universal audio UAD 2 PCI card is nu een beetje overkill aan dsp voor mij. Daarom verkoop ik hem.

Uiteraard met de standaard collectie plug ins van UAD. Check de UAD site voor alle info over de UAD duo pci accelerator card en de meegeleverde plug ins.
Komt in smetteloze originele verpakking.
License transfer via de uad website is zo geregeld. Geschikt voor windows en mac.
Ik zie deze kaart voor rond de 400/500 euro op eBay en MP staan.

Vraagprijs: 345 euro.

Kan verzenden of ophalen in amsterdam.
Is weinig bijzonders aan te zien maar op verzoek kan ik een fotootje sturen natuurlijk. :-)

grt macha
 
was misschien een beetje hoge vr prijs zie ik nu. ik ben in een royale bui. Mag weg voor 195 euro. De ideale instap op het uad platform. Dus ben je nieuwsgierig wat UAD met je sound kan doen....
Ik heb een beetje overkill aan uad rekenkracht met een apollo qaud en een quad sattelite.

dus nieuwe prijs voor mijn UAD pci duo : 195 euro
komt natuurlijk met de lijst van standaard meegeleverde plug ins. kijk even op de uad site welke dat allemaal zijn.
Ideale kaart om je mac pro mee te upgraden...


grt Macha
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top