• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Prophet 08PE keys + Keystation pro 88

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Xclusive1983

Stamgast
Lid sinds
13 januari 2011
Berichten
268
Aangeboden:

DSI prophet 08 pe, heeft geen uitleg nodig neem ik aan. In onberispelijke staat. Alles aanwezig wat er origineel bij komt. Vraagprijs 1400 euro, maar een goed bod mag uiteraard altijd gedaan worden. Ik heb ook nog een usb naar midi interface van roland UM-ONE, die krijg je er gratis bij.


M-audio keystation pro 88, in goede staat icm standaard en indien gewenst usb kabel. vraagprijs 200 euro en die is vast. Een erg lage prijs ten opzichte van alles wat ik nu heb zien staan, dus lager bieden lijkt me niet reƫel.

Reden van verkoop is voor de keystation vooral ruimte en voor de prophet omdat ik er gewoon te weinig mee doe. Gebruik hem nu als midi controller en dat is een beetje zonde voor zo'n machine.
 

Attachments

  • IMG_4896.JPG
    IMG_4896.JPG
    87,4 KB · Bekeken: 97
  • IMG_4894.JPG
    IMG_4894.JPG
    102,7 KB · Bekeken: 75
  • IMG_4897.JPG
    IMG_4897.JPG
    112,4 KB · Bekeken: 66
  • IMG_4876.JPG
    IMG_4876.JPG
    97,1 KB · Bekeken: 68
Keystation gereserveerd tot woensdag. Prophet staat nu een bod op van 1100 euro. Als er van de week geen nieuwe interesse komt is dat de prijs waar hij voor weg gaat.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top