• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Kronos 73 piano Keys - Zo goed als nieuw!

xp2002

Ingeburgerd
Lid sinds
19 mei 2003
Berichten
48
Te koop
Korg Kronos met 76 toetsen

Uiteindelijk besloten de Korg Kronos 73 te verkopen. Ik wil toch graag een Kronos 2015 zonder piano toetsen.

Over de Kronos
Geüpgraded met: een gloednieuw RH3 toetsenbord, maximale RAM uitbreiding. Daarmee is hij volledig compatibel met de geluiden van de laatste generatie Kronos. Het enige dat er niet in zit is de Berlin grand, deze kun je uiteraard wel aanschaffen. Dus je hebt evenveel Kronos in deze Kronos als de 2015 versie, maar dan voor ruim 1000 euro minder geld.

Van de originele editor (ikzelf dus) van Kronoshaven!

Ik zoek een bedrag rond de 2000 euro. Onder de 1750 gaat hij zeker niet weg. Ik zag een andere 73 keys gaan voor 1950, dat is een zeker te overwegen bedrag.

Hij is volledig in mijn thuis studio te testen.

Overigens is hij enkel in de rookvrije thuisstudio, zeer weinig gebruikt (ook de reden dat ie weggaat. Deze Kronos is nooit bij een optreden geweest.

Volgens mij krijg ik geen mailtjes als ik een PB krijg. Dus mail me liever op angelo(apedinges)task4(puntje)biz. Ik zal ik regelmatig toch de PB checken, maar mocht je niks horen mail me liever.

Foto's vind je hier: http://link.marktplaats.nl/m1033265724
Locatie: Urmond (Zuid/midden-Limburg)
 

Attachments

  • korg kronos 73.jpg
    korg kronos 73.jpg
    61 KB · Bekeken: 108
Last edited by a moderator:
Back
Top