The Game Changers

Bedankt voor je posts. Ik vind het interessant om eens dingen te lezen vanuit een heel andere hoek. het was een aanvulling op SF, het is net als het lezen van de krant, je zoekt niet actief maar het komt onverwacht onder ogen.
Van de 5 mensen die stom reageren zijn er mogelijk 100 die juist jou posts prachtig vinden tussen het geleuter van anderen.
ik leer in ieder geval veel van je, vooral je e-book van de G2 is voor mij weer heel actueel. sinds kort ben ik geïnfecteerd met fysiek modulair en ga daar in september zelfs wat over vertellen op een bijeenkomst van de HCC. Niet heel spannend publiek, vooral gepensioneerde heren die van alles frutten op oude computers, maar voor mij een uitdaging om te leren hoe ik mijn passie kan presenteren.
Als deze hobby uit de klauwen loopt kan ik altijd jou nog de schuld geven :):) Veel succes nog. ik ga je wel zoeken op je website.
groet
Rien
 
Dank je wel Flevo!

Dus door concepten hier neer te leggen wordt ik verantwoordelijk gehouden voor modulaire verslavingen.
Grijns....die is mooi!!!!!! Maar graag gedaan :)

Ik heb geprobeerd 'dat andere' hier neer te zetten, wat je niet snel tegenkomt.
Niet beter maar .............. anders.
IEDERE muziek (soort) heeft een functie voor z'n doelgroep.
Waarom zou je vasthouden aan een oude taal wanneer je zoveel meer onder je vingers hebt?
Ik heb rocket-science onder mijn vingers. Dan wil ik vliegen i.p.v. fietsen.
(ik zal de synthcontest draad maar niet aanhalen. iets wat zelfs op BBC 3 gespeeld wordt kan geen muziek zijn).
Ik heb geprobeerd uit te leggen dat het modulaire denken vooral abstract plaatsvind in je hersenen.
Het maakt je flexibel in tegenstelling tot presets gebruikers, die vinden alles maar raar.
Liever piano, orgel, strijkers onder een knopje. (grapje).
Succes bij de oude heren van het HCC!
 
De laatst rit van the Game changers.

Door tijdgebrek had ik de serie niet hier bijgehouden. Excuus.

The Game changers #6. Met een portret van componist Mike McFerron.

McFerron1-223x300.jpg


Electronic Frequencies | Concertzender.nl :: Radio

The Game Changers #7. Met een portret van componist Tamás Ungváry.

tutokuit-lq-300x296.jpg


electronic_frequencies_353190


The Game Changers #8. Met een portret van componist Vincenzo Gualtieri.

20161123_2300_Electronic_Frequencies_Roland_Kuit_-Picture-196x203.jpg


Electronic Frequencies | Concertzender.nl :: Radio

The Game Changers #9. Met een portret van componist, instrumentalist en neologist Bil Smith.

Bill-Smith-196x203.jpg


Electronic Frequencies | Concertzender.nl :: Radio

Produced by Roland Kuit
 
Woensdag 25 Januari 23:00

De laatste uit deze serie.

The Game Changers #10. Met een special over het werk van Jake Harper aka Banrei.

Banrei-373x203.jpg


Jake Harper (Banrei) was born in Washington DC in 1988.

Formerly of New York and Berlin-based Soundwalk Collective, his work has been exhibited internationally in museums including the Tate Modern, London; Centre Pompidou, Paris; the National Museum of China, Beijing; the Tate Modern, London; and the New Museum, New York. Since 2013, He has been working with sound and site-specific installation under the name Banrei. He was recently selected as one of the artists to exhibit in the Antarctic Pavilion in the Venice Biennale of Art 2017, the first supranational pavilion in the history of the biennial.

In 2015, he founded Public Decibel, a sonic architecture firm whose aim is to solve place-making and urban design challenges through sound.

A suite of 796 bursts – by Banrei.

Bursts are incredibly short-duration electronic compositions – the rejectamenta of the music sampling process. Reduced to a gestural abstraction, sources are obscured and listeners are confronted with the primal qualities of the wavelines – roughness, harmonies, shapes.Bursts are experienced emotionally as well as physically, invoking the listener to break apart authoritatively linear narratives into a collection of simultaneous possible states.

Concertzender%20new.jpg


http://www.concertzender.nl/programma/electronic_frequencies_367953/

Produced by Roland Kuit
 
Back
Top