• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mijn Bass Station 2 <-> Jouw Microbrute

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Bathmutz

Ouwe rot
Lid sinds
20 april 2005
Berichten
772
Locatie
Middelburg
Ik wil graag mijn Bass Station 2 ruilen voor een Microbrute (niet de Mini maar de kleinere Micro).

BSII: € 442,- (nieuwprijs bij Bax)
Microbrute: € 298,- (nieuwprijs bij Bax)

Bass Station is in goede staat. Ik heb er wel wat modificaties aan gemaakt om hem (wat mij betreft) mooier te maken: Blauwe LED's uit de mod- en pitchwheel verwijderd (te fel) en onderkant en bovenkant zwart gemaakt. Zie foto. Door modificatie mogelijk minder marktwaarde, vandaar de ruil met de Micro qua prijsverschil.

BSII is een toffe synth, gave arp en sequencer er op en een dik geluid. Ideaal voor sub bass, leads en 303 achtige dingen. 127 patches op te slaan op de synth. Demo's en patches genoeg te vinden. Reden dat ik hem weg wil doen is dat ik er niet geluid uit krijg waar ik naar op zoek ben.

Ik woon zelf in Middelburg.
 

Attachments

  • BS II zwart.jpg
    BS II zwart.jpg
    44,6 KB · Bekeken: 108
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top