A&H GL2200 vs Soundtracs Topaz Project 8 voor in studio?

Geen reden toch om gepikeerd te doen toch?, maar ik schreef in m'n openingspost al:

Aangezien ik
-best wat outboard gear heb
-de PC omwille diverse redenen buiten de studio wil houden
-liever met knoppen en faders mix dan met muis en scherm

zit ik naar enkele betaalbare (<500 euro) tafels te kijken.

-----------------

Dan snap je hopelijk dat 3,5k voor zo'n IL3632 niet echt meer onder dat betaalbare valt. Die Tascam M2600, Topaz en GL2200 zijn alledrie wel voor minder dan 500 te vinden zo nu en dan, de Ghost zou daar wat boven zitten, maar geen 3000 euro daarboven.

Dus nogmaals de vraag hoe men de Ghost zich vindt verhouden tot de overige eerder genoemden?

Misschien handig om te weten, maar ik kan solderen, dus voor recappen ben ik niet zo bang.
 
Voordeel van een mengtafel met losse modules/ broodjes is natuurlijk dat hij veel makkelijker te onderhouden is
Als je een project8 , 32 kanaals kan kopen voor ca 500 ( met meterbridge?) , dan zou ik het zeker doen
Nieuw waren ze toen 10.000+ guldens. , met uitzondering van de laatste periode toen ze gedumpt werden voor iets minder dat de 1/2. Prima voorversterkers etc
Recappen lijkt me misschien iets voor het voedingsdeel preventief, maar zeker niet standaard nodig. Iha goede kwaliteit
Of de sound je bevalt of liever de a+h is natuurlijk moeilijk te bepalen
 
Ik was niet gepikeerd hoor;)

Ik had overigens niet alles van a-z gelezen en ging in op de vraag wat next step zou kunnen zijn.
En wist toevallig dat deze tafels te koop staan voor een mooi bedrag.
De huidige eigenaar ken ik goed en wil graag verkopen.
 
Back
Top