DIY Yamaha RX5 usb-Ram card (eigen samples!)

Deze meneer is bezig met 3d printed rx5usb enclosures: https://www.facebook.com/groups/491955494590101
Hij zoekt nog extra orders om de run van 30 tot 50 te voltooien.

Prices


a) The file for the 3D print is free. You might have to pay someone for printing the three required components, and you will need specific screws (glue is not recommended…).

b) The ready-to-go box. Total cost:
  • Mk1: 20.12 EUR (Germany), 21.42 EUR (EU), 22.02 EUR (worldwide)
  • Mk2: 18.12 EUR (Germany), 19.42 EUR (EU), 20.02 EUR (worldwide)
The total cost includes:
  • printing (Mk1: 15.50 EUR / Mk2: 13.50 EUR)
  • additional cost for screws, spare screws, envelopes for packaging, and the test prints I did (2.72 EUR)
  • shipping at new 2021 prices (Germany: 1.90 EUR / EU: 3.20 EUR / worldwide: 3.80 EUR)
 
Ik wil er wel een voor pakweg 20 euro.
tenzij er nog n berg verzend bij komt naar België. Denk dat ik mk1 heb maar ben nt zeker.
 
Ik had hier blijkbaar gn update gedaan ivm de rx5 issues. Blijkbaar hadden mijn knoppen nog een extra poets poging nodig en dan nog is er een knop die een speciale beweging nodig heeft om wakker te worden, maar werkt. Oei... ik zie dat ik een yt video gepland had die er niet is gekomen. Hopelijk is mijn eerdere uitleg voldoende om t terug te doen werken want ligt al stil sindsdien :)
 
Oud draadje, maar wel relevant voor mij. Ik heb een RX5 mét USB kaartje. Hartstikke leuk speelgoed. Wat ik me afvraag: weet iemand of er ook kopietjes rondslingeren van de niet Yamaha kaarten die destijds voor deze heerlijke drumdoos gemaakt zijn? Dus van bijvoorbeeld Metrasound en Sound Source Utilities.
 
Ik ben mac fanboy sinds 2002... de uploader vd gligli is windows only... Van Geuf heb ik ondertussen een dedicated windows laptop gekregen om te gebruiken om sounds op die rx5 gligli kaart te zetten, nu kan ik online nergens die tool vinden, ik download wat qua beta (2016) en dan zeurt windows iets van dll dat ie mist. Als windows leek zit ik dan vast. Iemand een idee waar ik de software vind en wat die dll issue is? Is windows 7.
En ja op de vorige pagina in 2020 deed ik t wel met een andere windows bak en heb geen idee hoe ik dat deed :D
 
Back
Top