• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Motu 828 MKII MK2 Firewire in uitstekende staat!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ferio

Nieuwkomer
Lid sinds
18 februari 2016
Berichten
3
Beste,

Bij deze mijn motu 828 MK2 firewire te koop aangeboden i.v.m. aankoop RME UFX.

Ik ben de eerste eigenaar en ik ben altijd zeer zuinig op al mijn spullen. De kaart is daarom altijd goed onderhouden en is gebruikt in een stof en rookvrije ruimte en gaat zeker nog heel lang mee!

Komt met de originele handleiding, voedingskabel & firewire kabel.

Langskomen en testen mag altijd.

De unit is gewoonweg in perfect staat, als nieuw!

Werkt perfect met alle windows versies. Ik gebruikte hem zelf onder windows Xp, windows 7 en windows 10.

Wordt verzonden met verzekering, geen standaard pakket post of je kan hem ophalen.

Prijs = 260 euro



De MOTU 828MKII biedt alles wat nodig is om je Mac of PC in een compleet 24-bit/96kHz digitaal workstation te veranderen.Met 20 inputs en 22 outputs waaronder 10 kanalen 96kHz analoog opnemen en afspelen, gecombineerd met 8 kanalen ADAT optisch I/O en stereo S/PDIF.

Kenmerken en specificaties van de MOTU 828MKII FW Audio Interface:
CueMix DSP near-zero monitoring systeem
Bediening aan de voorzijde
Standalone werking dankzij de lcd aan de voorzijde
Twee mic-preamps met schakelbare 48V fantoomvoeding
Mic/gitaar instrument sends - voeg je favoriete EQ, preamp of reverb toe aan je signaal voordat het digitalaa wordt.
20 Inputs / 22 Outputs
8 Kanalen ADAT SPdif optische in- en uitgang
ADAT sync poort
MIDI I/O
Acht gebalanceerde jack in- en uitgangen
Hoofdtelefoon aansluiting inclusief volumeregeling
Uitbreidbaar met extra I/O expanders
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top