• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK Roland SRX-06, 11, 12, en ruil Fantom X7/6

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Gertje

Stamgast
Lid sinds
27 juni 2004
Berichten
469
Locatie
onder de sloot
Te koop aangeboden, wegens overcompleet: Roland SRX expansion boards (per stuk 64 MB), voor in Roland XV's, diverse Fantoms en diverse Roland stage piano's.
- SRX-06 Complete Orchestra, EUR 160,= inclusief verzenden NL/België
- SRX-11 Complete Piano, EUR 185,= inclusief verzenden NL/België
- SRX-12 Classic EPs (2 X Rhodes, 1 X Wurly, 1 X Clavinet). EUR 185,= inclusief verzenden NL/België

Verzending board(s) op risico van de koper. Kan desgewenst in originele verpakking (met kaartje in bubbeltjesplastic) en ook daar kan nog een bubbeltjesenvelop omheen.
Ophalen (Noord-Brabant) mag natuurlijk ook, dan haal ik iets van de prijs af. :koffie:


Verder heb ik een Roland Fantom X7 incl. audio track expansion, die ik wel wil ruilen voor een nette en technisch volledig functionerende Fantom X6. Met wat opleg van de X6-bezitter.
De X7 heeft wat lichte gebruikssporen aan de zijpanelen (foto's volgen), maar is verder in goede staat en technisch helemaal in orde. Wil gewoon iets kleiner.
Pro forma maar even een richtprijs voor de X7 (zonder expansiekaarten): EUR 800,=.
 
Originele verpakking SRX-boards is ingepakt in plastic, en dat weer in een kartonnen doosje, overigens.
 
Bij deze de foto´s van de te ruilen Fantom X7.

De prijzen voor de SRX-kaarten zijn vraagprijzen.
 

Attachments

  • FanX7-1.jpg
    FanX7-1.jpg
    46 KB · Bekeken: 104
  • FanX7-3.jpg
    FanX7-3.jpg
    50,4 KB · Bekeken: 102
  • FanX7-4.jpg
    FanX7-4.jpg
    21,8 KB · Bekeken: 107
  • FanX7-5.jpg
    FanX7-5.jpg
    20,4 KB · Bekeken: 95
  • FanX7-6.jpg
    FanX7-6.jpg
    26,4 KB · Bekeken: 100
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top