Dave Smith / Tom Oberheim OB6

Zie dat ze op eBay in Amerikaanse winkels nieuw voor respectievelijk 2040€ en 2660€ verkocht worden. Dat is toch een kleine 500€ minder dan hier en volgens mij zit Trump, de EU of de wisselkoersen/banken daar voor weinig tussen... Lijkt me eerder alsof een paar grote dozenschuiver prijsafspraken gedaan hebben en dat de kleintjes hierin volgen...
 
Zie dat ze op eBay in Amerikaanse winkels nieuw voor respectievelijk 2040€ en 2660€ verkocht worden. Dat is toch een kleine 500€ minder dan hier en volgens mij zit Trump, de EU of de wisselkoersen/banken daar voor weinig tussen... Lijkt me eerder alsof een paar grote dozenschuiver prijsafspraken gedaan hebben en dat de kleintjes hierin volgen...

Dat komt dat in Amerika de meeste geadverteerde prijzen zonder BTW zijn, omdat de verschillen in BTW percentage per staat kan verschillen.

Of dat voor eBay ook geldt weet ik niet, maar ik denk het wel.
 
Er is een nieuwe OS uit voor de OB-6 met oa: beat sync en nootuitgave van sequencer en arp.
 
Nice, ook voor de Prophet 6 trouwens. Je moet wel een accountje maken voor het Dave Smith forum, want op de 'gewone' support pagina's staan de oude versies nog.
 
Heb hem gisteren geupdate, gaat vlot maar duurt wel even, hij moet blijkbaar alle presets checken:

Main OS 1.3.7
  • Feature: New Global Param: Arp Beat Sync On/Off. Global row 2 number 9
  • Feature: MIDI Out for the Arp/Sequencer - Param Xmit Global options CAS (CC + MIDI Out for arp/seq) and nAS (NRPN + MIDI Out for arp/seq)
  • Feature: Sequencer now transposes from keyboard/MIDI notes on UNISON patches
  • Fixed bug: Improved Polychain implementation and fixed bugs
  • Fixed bug: Various small bug fixes
 
Back
Top