Dave Smith / Tom Oberheim OB6

The OB-6 desktop module will be available in the early fall with a projected MAP of $2,299.
 

Attachments

  • OB-6-Top-1.jpg
    OB-6-Top-1.jpg
    44,8 KB · Bekeken: 58
Laatst gewijzigd:
Het front panel is wel compleet ten opzichte van de keys versie?
 
Bizar, een OB-6 kost nu 3299,- bij Thomann.
Ik had een gloednieuwe voor 2222 in december (weliswaar B-stock, maar was niets mis mee)

Schermafdruk_2017_01_31_20_45_54.png


Lang leve Trump en z'n importtarieven :(
 
export bedoel je dan,klopt dus niet!

import tax heeft niets te maken met Amerika of Trump...
 
export bedoel je dan,klopt dus niet!

import tax heeft niets te maken met Amerika of Trump...

Ha ja je hebt helemaal gelijk, export-tarieven bedoel ik dan :)


Ik vind het vooral nogal bizar dat ik een maand terug dezelfde bak voor 1000e minder kon kopen. Waar gaat die extra 1K naar toe
 
Ha ja je hebt helemaal gelijk, export-tarieven bedoel ik dan :)

DS maakt wel in USA,maar wat er vanuit China moet komen voor zijn spullen gaat hem wel duurder kosten nu.

Dus je heb wel gelijk..
 
dsi prijzen

dsi prijzen

De dsi prijzen zijn inderdaad de hoogte in aan het schieten, bijna alle toestellen zijn op 1 dag rond de 500 euro duurder geworden... mottig! Zou dit echt een gevolg zijn van het gehele Trump-handelswetgeving gedoe? Dan is dit slechts het topje van de ijsberg... bad days in synthland
 
DSi boert goed en denkt er dus niet aan minder winst te gaan scoren,dus prijzen gewoon hoger,anderen gaan volgen maar niet iedereen.

als je iets van US makelijk wil kopen doe dit dan zo snel mogelijk.

en trouwens niet US dingen volgen erna wat helemaal logisch is..geen aankopen uitstellen dus.
 
Dit fenomeen heeft zich ook voor Trump al meermaals voorgedaan. Lijkt me geen reden voor paniek, zakt vanzelf weer. :)
 
Zal wel met internationale valutakoersen te maken hebben of misschien is er ergens een onderdelen fabriek in brand gegaan waardoor productiekosten gestegen zijn. Overigens gebeurt dit niet alleen bij Amerikaanse bedrijven, we zagen onlangs ook flinke prijsstijgingen bij Nord bijvoorbeeld. Begin van het nieuwe (boek)jaar is meestal het moment waarop prijscorrecties worden doorgevoerd.
 
Los daarvan moet je B-stock prijzen niet met nieuw vergelijken. Ook al is het apparaat net zo goed als nieuw, ze prijzen het als B stock.

Ik heb ook eens een B stock synth gekocht, was volgens mij gewoon nieuw want alles zat in gesloten fabrieksverpakking, maar de prijs blijft van een B stock item.
 
Los daarvan moet je B-stock prijzen niet met nieuw vergelijken. Ook al is het apparaat net zo goed als nieuw, ze prijzen het als B stock.

Ik heb ook eens een B stock synth gekocht, was volgens mij gewoon nieuw want alles zat in gesloten fabrieksverpakking, maar de prijs blijft van een B stock item.

Nieuw was de OB6 in december 2495,-
Dat scheelt nog steeds behoorlijk met 3299,-
 
Back
Top