Arv - Mountain Jelly

Arv

Robot
Lid sinds
18 oktober 2001
Berichten
13.098
Locatie
Zuid Holland
Op de valreep wat (af)gemaakt. Tevreden, nee. Maar dat geeft niks. :D
 

Attachments

  • Mountain Jelly.mp3
    8,7 MB · Bekeken: 153
Volgens mijn itunes library is dit de 100ste track !!? Congrat SF !!

EDIT: Of nee,, er lijkt iets ni te kloppen;.. Ik zie 99 tracks in de DIR staan.. :engel::engel:
.. Ja ééne was dubbel, sorry MODS,, :)
 
Laatst gewijzigd:
Inderdaad best een leuke track. De sfeer en het arrangement zijn goed, maar ik vind de baslijn wat te statisch. Hij 'swingt' niet echt en staat ook wat hard. Misschien vind ik hem ook wel wat te synthetisch, mag hij wat organischer klinken bij de drums. De overgangen zijn ook wat abrupt, maar voor de rest een prima inzending :okdan:
 
alweer zo'n stuk dat je in een robocop film zou kunnen horen op de achtergrond als het personage ergens een nachtelijke mall met veel hypermoderne winkeltjes voorbij komt.
 
lekkere track voor bij een retro shooter game :okdan:
Vooral het ritme doet mij erg veel deugd :)
 
Dank mensen!
Waar ik nog wat tegenaan aan het hikken was, is een mooie lead/hook. Maar toch maar ingezonden.
 
Basloopje is te onrustig wat mij betreft. mag meer ingetoomd zeg maar .. Wel een toffe track !
 
Mooie strings man! De bass staat er veel te hard (en te breed?) in, dat is wel jammer. Verder is ie ok!
 
Dankie!
De bass, ja hekel punt. Had misschien achteraf iets meer mono en zachter gekund, maar geen tijd meer! :)
 
Ik heb er van alles op aan te merken. Het klinkt (in mijn oren) wel erg digitaal, de beat heeft een beetje last van het (door payt zo mooi geformuleerde) Cubase syndroom, de bas staat te hard, en toch heb ik geboeid zitten luisteren zonder mijn concentratie te verliezen.
Ik vind de gekozen akkoorden erg mooi en het space FX achtige geluid vind ik heerlijk. En dan is het nummer opeens af en wil ik hem nog een keer luisteren. Dan moet je wel een stem geven! :)
 
haha.. dankie pwm!

Goeie oren, want inderdaad is hieraan geen hardware synth te pas gekomen. Full digi, das voor mij uitzonderlijk.
 
Inderdaad de bas mist wat punch. Ik denk dat ik begrijp waar heen wilt ermee, maar het werkt net niet. Verder wel leuk nummer :)
 
Back
Top