Steve2k - Sparkplug

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Steve2k

Ingeburgerd
Lid sinds
8 januari 2013
Berichten
79
Locatie
DH
Hierbij mijn track, bedacht en bedoeld om te blenden in een techno-setje :).
Succes alle deelnemers!
 

Attachments

  • Sparkplug.mp3
    5,7 MB · Bekeken: 134
lekker broeierige onrust techno, er schuilt gevaar, kijk over je schouder en loop op rap tempo door een donkere stad. leuk ouwe!
 
das echt as underground as it can get :) denk zelfs dat de mollen hier bang voor zouden hebben :)
 
Ik weet dat er op SF veel liefhebbers zijn van dit soort tracks. Ik ben alleen bang dat ik daar nog niet bij hoor. ben toch wat meer fan van wat melodieuzere tracks.
 
Ik vind hem lekker in het gehoor liggen ookal is het niet echt mijn ding.
Dit soort muziek doet mij toch altijd associeren met flink drugsgebruik en dan de hele nacht los gaan.

Het einde is wat abrubt of is dat een foutje in de file?
 
lekker broeierige onrust techno, er schuilt gevaar, kijk over je schouder en loop op rap tempo door een donkere stad. leuk ouwe!

Haha mooi omschreven, als je het zo bekijkt heeft ie wel wat paranoïde trekjes idd :).

das echt as underground as it can get :) denk zelfs dat de mollen hier bang voor zouden hebben :)

Haha, ja die gaan vast linea recta terug de tunnelbuis in idd, thanks!

Ik weet dat er op SF veel liefhebbers zijn van dit soort tracks. Ik ben alleen bang dat ik daar nog niet bij hoor. ben toch wat meer fan van wat melodieuzere tracks.

Dank voor je comment, begrijpelijk, ik zweef zelf ook regelmatig heen en weer tussen donker en een wat meer "open/lichtere" sound, maar dit keer weer een uitstap naar het donker, bedankt lig!

Ik vind hem lekker in het gehoor liggen ookal is het niet echt mijn ding.
Dit soort muziek doet mij toch altijd associeren met flink drugsgebruik en dan de hele nacht los gaan.

Het einde is wat abrubt of is dat een foutje in de file?

Dank je wel, blij dat ie wel fijn is om naar te luisteren, en ja, in die categorie zou je het wel kunnen scharen denk ik voor sommigen op de dansvloer ;) alhoewel ik er zelf gewoon blij van wordt om t te kunnen draaien, thanks man!

Het einde is inderdaad wat abrupt, maar het idee was een beetje dat de volgende plaat dan alweer in-gemixt zou zijn, wellicht moet ik hem nog ietsje verder afbouwen idd.

lekker donker!
8) :okdan:

Blend prima in een techno setje wat mij betreft
Dank! 8~
 
Doormix plaatje, maar ook niet meer dan dat. Er zit niets in de track dat het echt interessant maakt. Wel ok, maar ook wat saai.
 
Doormix plaatje, maar ook niet meer dan dat. Er zit niets in de track dat het echt interessant maakt. Wel ok, maar ook wat saai.

Ik snap wel wat je bedoelt.
Ligt er denk ik maar net aan in wat voor mood/vibe je de plaat ergens tussen duwt, hoe ie dan overkomt... maar tis wel een doordraaiert idd, thanks iig voor je comment!
 
ik vond hem lekker. een beetje repetitief, maar goed. Mijn stem krijg je ! ;)

Many thanks voor je stem!

Zeker niet slecht maar het mist een eigen geluid of iets onderscheidends.

Dank voor je feedback! tja, wellicht had ik er nog een pad/atmosferisch iets tussen moeten gooien om het even iets losser te maken allemaal, neem je tip mee voor de volgende iig! :)

Ik heb bij veel andere nummers al gezegd dat ik vind dat er te weinig gebeurt. Hier gebeurt ook niet veel maar ik vind het toch wel lekker. Alleen dat eind...?

Thanks! Ja het einde is wat abrupt, heb wel iets afgebouwd richting het einde qua sounds maar toch nog te vol misschien, had het idee in m'n hoofd dat als je dit in een setje draait, dat je vrij snel de volgende plaat al weer in mixt... anyway, weer een goede tip voor de volgende keer. Dank!

Techno!
Stem! ;)

Fijne geluiden, fijne groove, fijne sfeer. (even een beter einde maken zoals gezegd wel)

Fijn om te horen, bedankt! :okdan: en ik neem jullie tips mee.
 
Kikkende track. Mooi dreigend sfeertje door die motorbass. Mooi afgetopt door dat leaddingetje. Meteen inmixen die hap. Voot!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top