Scarum - SPM

scarum

Ouwe rot
Lid sinds
12 juli 2005
Berichten
2.308
Locatie
Nijmegen
CausaliDox - SPM

Lyrics:

Diving once again into apathy
My senses deprived, my body alone
Leading through unknown communications
This sadness prevention mechanism
Leads me into the adult world
 

Attachments

  • CausaliDox - SPM.mp3
    7,8 MB · Bekeken: 109
dit is het eerste wat ik beluister maar wordt
terug in de tijd getrokken naar de tijden nog voor 1985

neo after punk weet ik veel

je bent vast pas 16 jaar ofzo?

kikke! dit krijgt mijn stem zeker!
 
hahahaha :D
Nee joh, wordt dit jaar 40! =(8o)

Ben wel blij dat je wat nostalgie voelt, was zeker de bedoeling! :halleluja

Dank voor het mooie compliment!

dit is het eerste wat ik beluister maar wordt
terug in de tijd getrokken naar de tijden nog voor 1985

neo after punk weet ik veel

je bent vast pas 16 jaar ofzo?

kikke! dit krijgt mijn stem zeker!
 
Akkoord, die stem is even wennen, maar dan!
Wow, wat een nummer. Jammer dat je hem zo snel wegdraait. Ik vind hem ijzersterk.

:halleluja
 
catchy, uber vette track. tof gedaan. ook op het lijstje van 1 vande de betere tracks!
 
Wat een aparte track is dit zeg! En de sfeer en de tekst dan! Van apathie door ongekende communicatie naar volwassenheid, en het dan ook nog voor elkaar krijgen dat de muzikale sfeer hierop aansluit. Het geeft mij een kippevel ervaring.
Groet
Frans.
 
Jaaa erg mooi dit! :)
De stem doet me een beetje denken aan Marlyn Manson om een of andere reden. Die gebruikt soms ook zo'n heftige distortion. Had misschien een klein tikkeltje minder gemogen zodat ik je wat beter hoor, maar dat is smaak. Dat melodietje die de stem opvolgt is echt mooi en lekker subtiel. Fijne sfeer. Ik ben echt een sucker voor dit soort 80s sfeertjes :P

Wat een hoop toffe inzendingen. Deze krijgt bij mij ook een plekje op de lijst :)
 
air die naar bed gegaan is met daft punk en een liefdeskindje heeft gekregen ?
 
Ik snap iets niet, als je in staat bent dit soort tracks te produceren, waarom loop je dat zoveel aan te rommelen met die live jams van je? Dit is toch tien keer interessanter om naar te luisteren? Verder sluit ik me 100% bij idm aan.
 
De vocals en sfeer doet me denken aan Moby's uitstapje "Animal Rights" welke ik zelf eigenlijk de beste cd vind. Vocals hadden iets meer aanwezig mogen zijn in de mix maar verder toptrack
 
Wow, thanks allemaal voor de mooie complimenten. Ben er een beetje stil van! :)
En dank ook voor de stemmen. Onverwacht, maar erg leuk! :D
 
Back
Top