Royoz - Dancing Like a VIP

Royoz

Stamgast
Lid sinds
4 oktober 2008
Berichten
163
Dancing Like a VIP is een wat zomerse track.. maar met de temperaturen van deze winter, nu ook wel geschikt haha ;-)

Instrumentaal volledig gemaakt met verschillende soft- en hardware synths! DAW: Cubase.
Vocalen opgenomen in de studio en de rest in m'n muziekhokje thuis ;-)
Vocalen: Michelle Menting en mezelf (Reiger)

Groeten van Roy
 

Attachments

  • Reiger ft. Michelle Menting - Dancing Like a VIP.mp3
    6,6 MB · Bekeken: 117
Vrolijke plaat! Ik krijg meteen zin in de zomer..... Het swingt lekkert, en de vocaal is ook leuk.
De mix vind ik niet helemaal lekker. Het is erg breed, en de bas ligt er ook niet helemaal lekker in. Verder leuk gedaan.
 
ik vind het erg om te zeggen, maar deze plaat is me veel te vrolijk in tijden van terreur. Het werkt averechts. Wel knap gemaakt dat wel, maar ik word hier nerveus van. Ik hou ook niet van Gloria Estefan bijvoorbeeld. Sorry, geen stem van mij.
 
Ik vraag me af of een iets minder oubollige begeleiding dit nummer niet veel sterker zou maken. Het klinkt nu wel echt en zo, maar ook nergens verrassend. Het eind komt nogal plotseling.
 
Het begin belooft veel, met name de commentaarzang op de damessample, heel origineel! Maar die aanpak is voor de rest van het nummer verdwenen. Erg jammer, want dat maakt de hitpotentie voor de komende zomer een stuk minder. Voor mij 1 minuut strandvrolijkheid, maar daarna toch maar weer de zee in om te zwemmen...
 
leuke track, positief maar kan hem niet afluisteren. meer iets voor kids ofzo
 
Technisch prima, hoewel misschien wat veel in de hogere regionen. Knappe productie, maar inderdaad ook niet mijn smaak :). Het belangrijkste is echter wat je zelf zegt, dat je het leuk vindt om te maken. :okdan:
 
Oei oei oei, deze track is totaal niet aan mij besteed, maar dat is gewoon een smaakkwestie, niets van aantrekken! Met de schaatsende mensen in de straten nog vers in het geheugen, komt de sfeer ook niet echt tot zijn recht natuurlijk. Laat de zomer maar weer komen!
 
Back
Top