tim - parseFloat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

tim

Ouwe rot
Lid sinds
16 januari 2003
Berichten
514
Locatie
Amsterdam
Toch maar even mee doen ook.. Hardware only trackje met beetje een ambient sfeertje maar toch ook weer niet. Veel luister plezier!

Hardware gebruikt:
  • Octatrack
  • Blofeld
  • Machinedrum
  • Minitaur
  • EX800

(Moest de mp3 wat compressie gegeven om onder de 10mb is ook wel te horen hier en daar).
 

Attachments

  • test_v05 (1).mp3
    8,7 MB · Bekeken: 122
Luistert heerlijk weg, miste alleen een tweedel synth lijntje die er losjes een verhaal aan knoopt.
(smaak dingetje) verder natuurlijk helemaal top :W
 
As ik er de kwaliteiten voor zou hebben, maakte ik alleen maar dit soort tracks. Echt heel erg mooi. Heel misschien had je baslijntje wat kunnen meewandelen. Maar wat een heerlijke akkoorden heb je gebruikt man. En de sfeer is helemaal af. Prachtig dit! :okdan:
 
Thanks voor de input guys!! :halleluja

Dit was een eerst poging iets anders te maken dan de standaard techno dingetjes die er normaal uitkomen.
 
Mijn focus is ook voornamelijk techno met af en toe wat uitstapjes. Ik gebruik een Poly-61 voor mijn synth werk, en vandaag wordt dat aangevuld met de levering van een Blofeld, dus er zijn wat overeenkomsten :)

Mooie track dit, heerlijke sfeer. Ik ben het eens met deze opmerking:

Luistert heerlijk weg, miste alleen een tweedel synth lijntje die er losjes een verhaal aan knoopt.

Op den duur ontwikkelt de track niet echt meer. Een nieuw element zou het verhaal spannender houden. (Dat is iets waar ik zelf ook bewuster van wil zijn.)

Maar verder gewoon een hele goede track :okdan:
 
Pads zijn gaaf! Ze liggen misschien wat zwaar in de mix. Iets meer variatie in de ritmes zou welkom zijn, verder nice.
 
Goed arrangement, niks overheerst, goeie sfeer, dit is wat mij betreft aangenaam af!
 
Kabbelt lekker weg, heel fijn. Ritmisch (en de geluidskeuze daarbij) bevalt 'tie mij ook goed, maar er had best een instrument (halverwege) bij mogen komen met een mooie melodielijn over de akkoorden heen.
 
Ik vind 'm erg mooi. Met name de stukken zonder drum. Vanwege dus het niet strak zijn daarvan (met name de hihat). Misschien die nog eens een keertje opstrakken? Toch een stem!

Drums komen voornamelijk allemaal uit de machinedrum misschien dat de swing een beetje heftig staat ingesteld.. in ieder geval Thanks voor de vote :okdan:!
 
Er zit idd een raar huppeltje in een shaker oid.. alsof ie telkens net te laat is..

Maar verder mooi hoor.. heel fijne compositie en sfeer :mega:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top