bob303vs909 - Stable Equilibrium Of The Soul

bob303vs909

Ach und Weh
Lid sinds
16 januari 2002
Berichten
1.701
Locatie
Amsterdam
Beetje een spartaanse nummertje, ben niet zo van de uitgebreide composities...
 

Attachments

  • Stable_equilibrium_of_the_soul_converted.mp3
    7,3 MB · Bekeken: 158
Bijna net zo lekker als een broodje osseworst :W
Lekker rechttoe rechtaan (en toch ook weer niet) :okdan:
Fade out (dat is dan weer een beetje jammer) Verder top!
 
Oef, onheilspellende sfeer, mijn soul raakt er juist behoorlijk door uit zijn evenwicht ;) Het repeterende heeft een bezwerende werking. Doet mij wel wat, maar wordt er niet vrolijk van. (Hoezo, "... ben niet zo van uitgebreide composities ...", nummer is 7:30 minuut lang!)
 
Osseworst, en alleen de gerookte van Slagerij de wit in de Wakkerstraat te Damsko.
Maar back on topic: thanx voor de aardige woorden
 
Met een forumnaam die 303 en 909 in zich heeft stelt me de track ansich een beetje teleur. De sfeer kan ik wel goed mee omgaan hoewel ik geen versterking ervaar, dus weinig ontwikkeling. Wellicht spreekt me het genre me niet zo aan... ;)
 
ik hou daar wel van die muziek die je geest op laag water zet en je dan laat afspeuren op interessante audiovisuele objecten die je er van kan menemen en af en toe hoor je dan een gek effect, en dat geeft het nummer energie, en omdat de rest zo shallow is ben ik meer geneigd op zoek te gaan naar het volgende "geluidje", het is een soort ontdekkingstocht. Alleen had er misschien ergens een break of een verandering kunnen inzitten waardoor het niet steeds hetzelfde klinkt.
 
Back
Top