Bombario - Eighties (verantwoord)

Your welcome!
Je hebt iets gedaan wat me pakt en als je me raakt krijg je een stem.

Het mooie van zo'n contest is dat je jezelf dwingt naar allemaal verschillende soorten muziek te luisteren waar ik normaal niet naar luister omdat ik daar dan zogenaamd 'niet van hou'. Zo zijn er elk jaar weer nummers uit die genres die ik dan toch ergens erg mooi vind! :)

En ja, die aanhalingstekens las ik wel.:)
 
Wederom een twijfelaar voor mij. Ik vind de synth(lijn) die er na 1.30 inkomt potentie hebben maar de rest is te kazig (commercieel) voor mij om geïnteresseerd te blijven.
Succes.
 
klinkt heel profi ! Ik zie het zo onder een jaren 80 bedrijfsfilm, van een fabriek waarin ze koekjes of zoiets maken, en je het hele productieproces volgt, inclusief inladen in de vrachtwagen en uitlevering naar de retail.
De eerste 27 seconden zit er nog een pak extra sfeer en verwachting in vind ik, daarvoor: een stem.
 
Dank voor alle reacties, leuk! :okdan:

@mv30

Meer mensen zeggen dat hij profi klinkt. maar ik heb er vrijwel niets aan gedaan. Een beetje EQ en zelfs daar heb ik weinig verstand van. Kennelijk vullen de geluiden elkaar goed aan.

@idm,

Té, té, té? Kommaar kommaar, kommaar :dubbel: Je moet van deze stijl houden, maar ik vind het heerlijk en dat zit hem heel erg in de geluiden. Ik ben ook zwaaaaaaaaar fan van de DX7, dat klinkt gewoon heerlijk.

P.S. Ik probeer de tracks van alle reageerders te beluisteren en er inhoudelijk op te reageren. Nu een beetje druk, maar ik doe mijn best.
 
ja tof gedaan hoor. vocals en een catchy refreintje zou het afmaken.
verder heb ik er ook het gevoel bij wat mv30 zegt.
 
Leuk, moest een beetje in het begin aan Fade to grey denken.
Vocals toevoegen (maar dat was al een paar keer geschreven) ..

Stem :okdan:
 
80's verantwoord is ie zeker! :)
 
Back
Top