flyweight - Running away with you

flyweight

Spice up your life with FM and Feedback
Lid sinds
10 november 2010
Berichten
11.099
Locatie
HybriDe L!Fe
lieve luitjes, Kan hier wel een heel verhaal op houden over hoe er foly is opgenomen in de bergen in Spanje en hoe ik probeer band en elektronika te versmelten en bla bla bla. Nou ja ben bieniewd wat je er van vind. Cheers Tim
 

Attachments

  • Running away with you.mp3
    7,4 MB · Bekeken: 151
Last edited by a moderator:
Mooi :okdan:
Deed heel erg aan The Notwist denken
Rond 3:28 mag er even iets bijkomen: korte stem / zang oid.
 
Prachtig die (naar ik mag aannemen zelf bespeelde?) akoestische instrumenten (drums, bas, gitaar...) met synth geluiden! Drums bevallen mij zeer en toch zou ik ze wat zachter opnemen. Zoals al gezegd door GentleG, na een tijdje mag er wel wat variatie in de melodie o.i.d.komen. Maar toch erg mooie sfeervolle song hoor!
 
Thanks bijlevel, idd mijn speel kunsten kunnen idd beter. is toch moeilijk voor mij harmonische afwisseling bstukjes ed.
 
Tim ,wederom een mooie inzending van je (Een Tim far from the ocean productie) ;)

Ga deels wel mee met Bijlevel zijn comment, verder een mooi en ingetogen stukje :okdan:
 
Lekker weer eens wat anders op het forum dan al die strakke gequantisede beats. Goed voor de afwisseling. En dat lekkere geschuif van die vingertoppen over de bas snaren! Horen wij aan het begin en het eind het ruisen van de wind door spaanse boomtoppen? Of zit er gewoon veel ruis in de opname?
 
Horen wij aan het begin en het eind het ruisen van de wind door spaanse boomtoppen? Of zit er gewoon veel ruis in de opname?

Nee idd das stromend water van een berg rivier alleen na de mp3 conversie is dat moeilijk te horen.

Bedankt 1V/Oct, Gloomer en Frans :halleluja
 
heel tof, die opbouw blijft boeien, niet te gelikt, wel met gevoel, puik staaltje moeziek machen!
 
dit gaat overal en nergens naartoe en dat is positief bedoeld, want het voelt aan als een reis tussen accoustische authentische elemente en een quirky vorm van synthy stuff die een tegengewicht vormen. Dit is zo'n typische track die je in een puzzel of denkspelletje kan gebruiken en it gets those introspective juices flowing :)
 
Back
Top