Martino - Drama

Martino

Wit konijntje
Lid sinds
3 april 2005
Berichten
386
Locatie
in een zwart gat
Hierbij mijn allereerste deelname aan de wedstrijd.
 

Attachments

  • drama.mp3
    4,7 MB · Bekeken: 125
Last edited by a moderator:
Merci. Inderdaad waarschijnlijk iets te hard geëxporteerd. Had nog wel een stukje solomelodie ingemogen op het eind inderdaad
.
 
Lekker sfeertje en mooie geluiden! Ik hou wel van zo'n marimba/klokkenloopje. Hield wel wat plotseling op, maar kwam precies terug op het moment dat ik het ook verwachtte. Misschien iets meer doen aan de "balans der dingen". Maar verder OK hoor!
 
Ja,idd, Die belletjes in 't begin vind ik goed,, Jammer van de oversturing,
Dan begint ie te verdwijnen in de koude eenzame cosmos,... en dan die belletjes terug,,
tja,ik vind 'm okey,,, Jammer van die oversturing wel,,
Als gedaan is, moet je maar eens een goeie master posten,, want nu mag dat normaal gezien ni,, Ik heb het zelf ondervonden,,
 
Mooi nummer, ondanks de kraakjes. Het lijkt een beetje zoekend te zijn naar welke vorm het aanneemt, maar ook voor zulke nummer is er plaats he. Mooie geluiden ook.. mooi werk!
 
OK, die mix vergeef ik je voor nu :D. Coole sfeer in deze track hoor! Heel af en toe moest ik even denken aan de filmmuziek van Thomas Newman, die werkt ook veel met die chromatische percussie.
 
Alweer een leuke van je
mooi, interessant, met wat spanning:okdan:
deze mist wel een beetje richting / verhaal / of zoiets
 
het bouwt op naar iets wat er niet komt en dan bouwt het af, alhoewel ik de textuur wel knap vind van wat het brengt, mist het voor mij ook een component, iets wat de losse haken en ogen aan elkaar maakt, in een literair zou je zeggen "het mist de pointe van het verhaal". Maar zeker fijn om te luisteren.
 
Hey Cosmicdreamer, bedankt voor je terechte feedback. Ik doe het meer voor de fun dan voor te winnen.
Vind dit alleszins een goed initiatief, deze wedstrijd.
 
Back
Top