Von Naphoven - One Day We'll Go Home (Requiem for Koe)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Bedankt :)

De kindertjes hebben het er wel moeilijk mee (hun eerste sterfgeval - gelukkig), maar we hebben ze er zo veel mogelijk bij betrokken en ik hoop dat ze er in elk geval wat wijzer van geworden zijn.
 
Ik stel even een onbescheiden vraag en off-topic maar toch in context met je inzending en de reden achter
je ingezonden stuk: hoe oud zijn de kids? Ik vind het mooi om te lezen dat je muziekhobby toch een goede plek heeft in je
gezinsleven. Het ontroert me wel ff moet ik toegeven :)
 
Dochter van 8 en zoontje van 6. Vooral de jongste reageert vrij emotioneel terwijl juist mijn dochter veel vaker met het beestje bezig was.
 
Goed nummer en vervelend van jullie huisdier.
Het enige verbeterpunt dat ik kan bedenken, is dat de synthgeluiden wat, tja, 'plat' overkomen ofzo. Ik weet niet precies wat het is. Echt een pietluttigheid hoor. Alles bij elkaar genomen, goed gedaan.
 
Ik vind die stem iets heel leuks hebben in het sfeertje die je neerzet. Ben benieuwd wat je daar nog meer mee gaat doen.

Deze track klinkt me helaas iets te prefab. De claps, de gitaar/panning synth, acid achtige lijntje, heb het helaas te vaak gehoord. Dat is geheel persoonlijk, en vind het ook een van de nadelen van veel produceren :P

Leuke inzending in ieder geval en gecondoleerd.
 
Kik vind ik niet zo maar dat wordt weer gecompenseerd door de 303. Overall leuke track. Vote!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top