vink - Devil's Pie Sing-A-Long Version

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
spijtig van je vader, een mooi ode naar hem. Hoogst experimenteel, maar daar hou ik wel van. Doet me aan de new wave in de jaren 80 denken.. Veel succes met de contest en een gelukkig eindejaar ! :)
 
Zang is erg sterk.. heel expressief.. juiste emotie. Productietechnisch ook fijn.. :mega:
Qua arrangement en structuur is het wel een beetje wennen.. maar misschien is het ook een stijldingetje wat bij mij in de weg zit :)
 
Het eerste wat ik me afvroeg is wat je gerookt heb tijdnes het produceren :). Het tweede wat ik me afvroeg is of ik wellicht te snel oordeelde. Laat ik voorop stellen dat dit geen track is die ik voor m'n plezier graag luister. Maar ik denk meteen ook dat dit nou zo'n typisch stuk muziek is dat je vaker moet beluisteren om het op waarde te kunnen schatten. Dat ga ik dan ook maar doen de komende dagen.

Overigens, de versiebeschrijving is natuurlijk geniaal :D.
 
Het lijkt wel zo'n track die in een videogame zou terecht kunnen van de jaren 90, in een alternate universe waar we de OPL3 periode hebben overgeslagen en metteen naar high fidelity game music gingen
 
Ah de nieuwe Justin Bieber, dacht ik even. Maar dan wel in een parallel universum waar hij in een pot met wiet is gevallen bij zijn geboorte.

Ach ja ik kan het wel waarderen, zo voor een keertje ;)
 
erg diep in de 80's ver weg in een achter kamertje van een kraak pand.
kilnkt...uhh punky
 
dank voor alle reakties (tot nu toe).

@scrape de hi-hat, daar is inderdaad diskussie over of die niet te frontaal zijn, ik vind ze wel in de mix vallen, maar goed. ik kan je opmerking goed begrijpen.

@flyweight, zo diep ja! dat moet het zijn...

@payt, ik heb erg moeten lachen om je reaktie. als een soort obelix...

@cosmicdreamer, het zal wel zijn dat ik geen gamer ben, ik het een beetje volgen wat je bedoeld, maar niet helemaal. het klinkt wel leuk, dat wel...

@macgyvergear, je bent de eerste die eens zegt dat iets van mijn produktietechnisch goed in elkaar zit, hier op het forum.... dank... ook over de opmerkingen over de zang, die scrape, ook mooi beschrijft.

@PWM, dan heb ik mijn doel bereikt......

@dr van lansberg, dank voor je moeite om toch te inhaleren... en ja, de titel vind ik zelf ook grappig, ondanks... slapstick zit in de familie...

@gloomer, nog bedankt voor je nieuwjaarswens... de beste wensen voor 2016, dat mag toch nog gezegd worden? en dank voor je opmerking. eksperimenteel dat is mijn ding, en daarin ook de diversiteit te behouden.

@1v/oct, 'je eigen geluid', ik ben daar eveneens blij om, dat ik zoiets bereiken kan, hoe marginaal ook.
 
Laatst gewijzigd:
Vooruit, uit pure nostalgie: een stem van mij. Dan moet je wel beloven dat je een live-act om dat gebral heen bouwt. :D
 
Experimenteel en toch ook weer niet :)
Doet mij heel erg denken aan de muziek die men had in de jeugdvereniging in de jaren voor ik daar in 1985 begon met plaatjes mixen.

Ik dig het wel en dus een stem
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top