Geomasonic - Dark Halo

Tjee wat een vette track!

Doet me erg denken aan sploosh van OT.
 
Last edited by a moderator:
fijne filmmuziek voor een spannende crescendo net voor het blootstellen van de mistaken identity van een slechterik :)
 
Ja mooi nummer. Denk dat ik hem met wat THC in de hersencellen nog eens over ga luisteren. Denk dat DMT liefhebbers er ook wel wat mee kunnen ;)
 
Wat ik het beste vind aan deze track is het meeslepende ritme en de opbouw. Het is hypnotiserend. Een voortdrijvende energie die steed sterker wordt. Echt heel erg goed gedaan :okdan:. Dat gezegd hebbende, het is simpelweg niet het soort muziek dat ik graag luister. En die fade-out, mja, ben ik normaal geen liefhebber van. Kan in deze track wel, maar dan zou ik denk ik iets meer hebben afgebouwd voor die fade-out.
 
Yes! Me likes! Fijne beats, fijne sfeer.

Enige wat ik misschien als feedback mee kan geven, maar dat is gewoon een smaak ding vrees ik, dat het soms een beetje te clean klinkt voor wat het voor mijn gevoel zou moeten zijn als ik de sounds hoor en de sfeer. Het zou wat rauwer kunnen misschien. En ergens even een langer rustpunt in het midden van de track wellicht. Arrangement is nu vrij continu erg vol.

Hoe dan ook, vette inzending!
 
Beetje een love/hate relatie met deze inzending.
Klinkt super maar er zit een sequence in waar ik echt super nerveus van wordt en ik snel door wil skippen en blij ben dat het afgelopen is.
Persoonlijk natuurlijk..... verder heel netjes en strak gemaakt.
 
Serieus mooie track. Dit is naar mijn bescheiden mening een van de betere inzendingen. Goede sound, goed geproduceerd en mooie dreigende sfeer neergezet. Ik mag dat wel!
 
Back
Top