PWM - MSding VCA

beetje te in your face, had van mij wat kalmer gemogen, wel supertof dat t een multitracker is, geluiden zijn ook allemaal cool.
 
Aparte track.. raakt me op een manier zeker.. lekker experimenteel. :) Voel ook wel een opbouw maar qua compositie en track heeft het iets te weinig samenhang voor mij..
Wel respect dat je dit met alleen de MS10 hebt gemaakt. :mega:
 
Ik ben bang dat ik met mijn comment lichtelijk uit de toon val, bij voorbaat mijn excuses daaroor :). Ik begrijp dat het voor veel leden belangrijk is op welke manier een track is gemaakt en welke apparatuur er voor is gebruikt en hoe deze is gemanipuleerd. Dat zegt (vermoed ik) ook iets over het vakmanschap. Het punt is dat ik niet zo'n lid ben. Ik kan je track dus niet beoordelen op creatief gebruik van de gear. Wel op output. En die raakt me helaas niet. Sorry man.
 
Aparte track.. raakt me op een manier zeker.. lekker experimenteel. :) Voel ook wel een opbouw maar qua compositie en track heeft het iets te weinig samenhang voor mij..
Wel respect dat je dit met alleen de MS10 hebt gemaakt. :mega:


Dank Mac! Ik snap je kritiek(ben het er uiteraard niet mee eens :D)


Ik ben bang dat ik met mijn comment lichtelijk uit de toon val, bij voorbaat mijn excuses daaroor :). Ik begrijp dat het voor veel leden belangrijk is op welke manier een track is gemaakt en welke apparatuur er voor is gebruikt en hoe deze is gemanipuleerd. Dat zegt (vermoed ik) ook iets over het vakmanschap. Het punt is dat ik niet zo'n lid ben. Ik kan je track dus niet beoordelen op creatief gebruik van de gear. Wel op output. En die raakt me helaas niet. Sorry man.


Geen punt, Dr. L. De meeste tracks uit de contest raken me nauwelijks tot niet.. :)
Ik vind het zelf verder helemaal niet belangrijk hoe iets is gemaakt, het eindproduct moet mooi zijn, de rest vind ik onbelangrijk. behalve bij mijn eigen tracks, uiteraard..
 
En het eindproduct is ook mooi :) O.K. meer vanwege de fantastische sferische geluiden dan vanwege de compositie, maar dat maakt niet uit: het resultaat staat!
 
Wooow; lang geleden dat een track nog zo goed klonk door mijn laptopspeakers...
 
Dit is zo mooi aan dit forum, zulke inzendingen horen hier thuis. Er is een enorme doelgroep voor Toppers in concert en een selecte groep die zulke tracks waarderen. Laat ik nou tot de laatste groep behoren.
 
Wooow; lang geleden dat een track nog zo goed klonk door mijn laptopspeakers...


Nou zou ik natuurlijk boos moeten worden dat je over laptop speakers luisterd.. ;)
In plaats daarvan dank ik je. :)

Dit is zo mooi aan dit forum, zulke inzendingen horen hier thuis. Er is een enorme doelgroep voor Toppers in concert en een selecte groep die zulke tracks waarderen. Laat ik nou tot de laatste groep behoren.


Ook mijn dank!
Ik heb al meer lof mogen ontvangen als ik aanvankelijk had gedacht. Dit komt mede doordat er elk jaar toch veel 'echte' liedjes en house inzendingen zijn en waarschijnlijk door mijn eigen onzekerheden.
:)
 
Ja klinkt synty op de goede manier.. beetje tegen een panieksfeer aan, maar toch fijn om naar te luisteren. Nice work!
 
Het begin vind ik best aardig maar had verderop in het nummer wat meer spanning verwacht.
Het kabbelt wel leuk door maar er gebeurt niet zo heel veel verder.
 
Back
Top