Ravon - Do Holla

Roept bij mij beelden op van hele grote reuzen die allerlei ingewikkelde klusjes doen aan de lopende band in een zompig moeras... Allemaal wel strak en goed opgenomen, maar uiteindelijk gebeurt er te weinig qua opbouw en dan wordt het wat saai.
 
Klinkt wel lekker door de speakers hier,, Beetje Trap Genre achtig,, Congrats !!
 
Roept bij mij beelden op van hele grote reuzen die allerlei ingewikkelde klusjes doen aan de lopende band in een zompig moeras...

En bedankt! Nu kan ik de track niet meer luisteren zonder die reuzen voor me te zien. ;)
 
Erg vet, lekker sinister. Soort van dansbaar maar toch niet. Wil alle paaldanseressen oproepen deze track te draaien in zo'n vage club en dan hun ding te doen. Wel even posten in uitgaanstips dan svp
 
Zou in het nieuwe descent underground spel passen dat men nu aan het uitbrengen zijn. :)
 
Mooi in elkaar gezet, klinkt goed, mis alleen iets (een zangeres die er jazzy/soulfull over heen zingt of een cello kwintet bijvoorbeeld) is imo nu een beetje te leeg zonder progressie in het geheel.
Niet slecht, maar het mist iets ter aanvulling.
 
Mooie sounds, maar sluit me aan bj de rest.. het is momenteel alleen een 'beat' Er moet nog iets bij wat je op de reis begeleid, als het ware. Denk dat een zangeres wel zou kunnen werken.
 
feedback

feedback

Fair enough .. ik kan me vinden in de reacties dat er nog wat mist om de track echt 'af' te maken....
Iedereen bedankt voor het luisteren en het nemen van de moeite om te reageren.
Cheers..
 
Damn, mooie bass zeg. Ik zit luisteren op mijn Genelec 6010's en het komt heel goed binnen. Mooi uitgebalanceerd en mooi geluiden. Ik moet ook aan een hoop dingen denken waaronder het oudere werk van Doctor L. Mijn stem krijg je.
 
Back
Top