rick8245 - Happy DancemiX

rick8245

Stamgast
Lid sinds
13 november 2009
Berichten
288
Locatie
biddinghuizen
Na 1,5 maand geleden te zijn begonnen met Ableton doe ik voor het eerst hier aan mee en heb met veel plezier dit afwisselende nummer gemaakt met verschillende synthesizers
Dit waren allemaal zijn het soft synthesizers.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
Het zou leuk zijn als hij mee mag doen in de wedstrijd. :okdan:
 

Attachments

  • Happy DanceMiX.mp3
    5,2 MB · Bekeken: 117
Last edited by a moderator:
Dank voor alle mooie opmerkingen. Geeft al weer extra stimulans om verder te gaan met al dit leuks
 
Lijkt wel een lange bridge van een nummer dat kan exploderen tot een disco nummer :)
 
hmm ja iets te veel cubase syndroom (blokje aan, blkje uit, etc). Dat loopje wat er rond 39 seconden in komt klinkt wel tegen vals aan trouwens.. past niet echt lekker als je het mij vraagt.

Verder heeft het wel z'n momenten af en toe. Leer alleen snel hoe je een songstructuur in elkaar zet, dank klinkt het minder als losse blokjes die aan en uit worden gezet.
 
Dank voor tip, Payt
 
wel toffe track zeker voor iam. die pas 1.5 jaar bezig is. top
Dank voor het compliment. Is nu inmiddels 2,5 maand :-)
 
Ik vind het nummer aardig, maar niet meer dan dat. Wat andere schreven over structuur dat klopt wel een beetje; het mist een pakkende spanningsboog. Maar als ik het goed begrijp ben je nog niet lang bezig, dus ga zo door en dan komt het helemaal goed. :dj:
 
Ik vind het nummer aardig, maar niet meer dan dat. Wat andere schreven over structuur dat klopt wel een beetje; het mist een pakkende spanningsboog. Maar als ik het goed begrijp ben je nog niet lang bezig, dus ga zo door en dan komt het helemaal goed. :dj:
Dank je, Scrape
 
Sluit me aan bij de overige commentaren. Beetje een gek arrangement. Klinkt verder wel lekker. Niet heel bijzonder. Ik hoor wel dat je erg veel loops gebruikt hebt. Is op zich niet erg, maar vind het altijd jammer als ik het kan horen :P. Maakt het voor mij toch iets minder geproduceerd.

Leuke inzending in ieder geval.
 
Ik dacht, voor een track van iemand die pas 1,5 maand met muziek bezig is, vind ik het wel een stem waard maar later zeg je dat je intussen al 2,5 maand bezig bent. Tsja, dan vind ik het een beetje tegenvallen....

Nou, vooruit dan maar, om je te motiveren.... maar neem bovenstaande tips ter harte en volgend jaar zal je muziek al meer op een track lijken, mocht je dat willen.
 
Back
Top