Cream - Dream Sequence

Die Space Echo rockt wel met die box, geweldig trackie met een bijna naargeestige ondertoon. Ik vind hem mooi!
 
Soundje weer. Vind wel dat er te weinig gebeurt, in het tweede stuk heb ik het belletje wel gehoord en verwachte ik eigenlijk een biet...

Verassend dat ie dan toch niet kwam dan 8o)
Volgende keer weer :P
 
Ja erg leuk dit. Ben blij dat je die beat er niet in gegooid hebt, is prima zo :)
 
Hele goede track. Originaliteit en een eigen geluid vind ik erg belangrijk en dat hoor ik hier duidelijk terug. Ook hou ik heel erg van akoestische klanken in een 'elektronische context' zoals iemand al eerder opmerkte. Zeg maar wat DJ Koze en co. doen.

Enerzijds denk ik dat deze track van goed naar heel goed zou kunnen gaan wanneer er drums geintroduceerd zouden worden, anderzijds vind ik hem op zichzelf ook al erg sterk.. dus ik denk dat de conclusie is; dit soort gedachten verder uit blijven werken en afmaken die hap.

Oh en gelet op "Voor mij is dit altijd weer een duw in de rug om wat af te maken. " > niet om te spammen, maar je zou eens wat van Mike Monday kunnen lezen, b.v.: http://mikemonday.com/why-finish-a-track-that-isnt-good-enough/ Hij heeft bij mij de juiste snaar geraakt wat betreft perfectionisme indammen en in plaats daarvan focussen op veel meer output leveren.
 
Bedankt!! Interessante link. Ga ik zeker doornemen want ik herken het wel. Bij mij is het de laatste tijd vooral dw tijd die ik mis. Afmixen met 2 kinderen op schoot kan trouwens ook lastig zijn :-)
 
Zo, nou genoeg leesvoer in ieder geval!
Kende die Mike Monday niet. Ik zie ook geen muziek van hem. Meer soort van psycholoog ofzo?
 
Zo kun je hem wel zien ja; een coach voor producers. Hij heeft wel een aardig cv wat betreft producties en optredens. Ik geloof dat er op zn site ook een 'about me' video staat waarin hij wat achtergrond over zichzelf geeft.
 
Back
Top