Cream - Dream Sequence

cream

Ouwe rot
Lid sinds
6 januari 2004
Berichten
1.751
Locatie
‎ ‎ ‎
Zo.. toch weer wat afgekregen speciaal voor het Synthforum :P
Ben blij met mn nieuwe aanwinsten , een RE-201 en een Revox B77 dus die heb ik hier ook aardig gebruikt.
Verder zowaar zelf wat instrumenten bespeeld. Musicbox intro plus melodica. Een richting die ik meer op wil. Ik blijf de sampler gebruiken en die hoor je hier ook weer. Iedereen succes in ieder geval. Voor mij is dit altijd weer een duw in de rug om wat af te maken.

:doei:
 

Attachments

  • dream sequence.mp3
    7,9 MB · Bekeken: 168
Last edited by a moderator:
Ik hou wel van dit soort mix van akoestische instrumenten en elektronische (effecten). Een pluim voor de aanpak, zeker door het gebruik van de speeldoos als basisthema, maar ik had het speeldoosliedje op een gegeven moment uit laten faden en dan het thema overnemen met andere instrumenten. Maar prima bijdrage aan deze contest!
 
Bazar, top dat je weer meedoet dit jaar (altijd wel een van mijn favorieten is)
Dit jaar heb ik er iets meer moeite mee (Bijlevel heeft dit al eigenlijk goed omschreven) ivm de speeldoos.
Vondt je inzendingen van vorig jaar en dat jaar uitmuntend (wellicht de lat ook iets hoger ligt)
Is de inzending mooi, ja dat is het wel. :)
 
Dank! Begrijp wat jullie bedoelen. Kon kiezen tussen 2 nummers dit jaar. De andere was weer zo'n sample mania als voorgaande jaren. Misschien dat ik die buiten de contest nog even op het forum post. Aangezien ik meer verder wil met een mix van samples en acoustisch heb ik toch gekozen voor deze track. Die is qua arrangement wat minder spannend maar is qua workflow totaal vernieuwend voor mij geweest. Door komend tijdgebrek moest ie gisteren af en dat hoor je wel.
 
Zit zooo te wachten tot die zware dikke vage DJ Krush style beat erin komt. vindt m vet maar bij mij moet ie in de mix
 
Ik stiekem ook. Nu dacht ik bij deze laat ik dat eens niet doen. Maar goed, kan hem nog eens oppimpen een keer.
 
Rare track - in de goede zin van het woord.
En toch: het is lelljk in mijn oren maar, wat me opvalt is je groot vermogen te componeren.
Vette compimenten met deze rare track.
 
Dank MatthewLeBlom en lenistwo! Ik voel me ook altijd een vreemde eend in de contest met weinig synths in mn nummers. Maar dat maakt het weer wat afwisselender hier. :P

En bedankt marcmarc! (Denk ik?...) :D
 
Ik heb alweer heel wat creatieve scheppingen voorbij horen komen deze contest. Dit is er ook zo een. Ondanks het feit dat je je hebt gehaast om de track af te prijgen, is het volgens mij wel zo'n track die beter wordt bij elke keer dat je hem beluistert. Ik "dig" hem wel denk ik. En ik vind hem overigens wel de juiste lengte hebben hoor :).
 
Niet mijn smaak, maar mooie track! Die space echo is helemaal top.
 
Dank! Ja die space echo gaat niet meer weg. Die spring reverb is ook prachtig. Die hoor je op de melodica de 3e en 4e keer dat ie erin komt.
 
Back
Top