ProtoHuman - The Woes

Heel mellow net-niet-duister sfeertje. Heel erg anticiperend, lichtelijk ongemakkelijk gevoel maar beetje alsof je in een floatation-tank ligt.

Overigens hoor ik in een kanaal regelmatig een kraakje. Heb niet het idee dat die er altijd bij hoort, of toch wel zo tegen het einde als er een buzzz rondzoemt ..
Heel mysterieus allemaal :maffia:
 
Netjes Proto, beetje drone ambient (en die kraakjes horen er in) Vindt de string een beetje te veel een deken hebben imo, verder heel leuk gemaakt :okdan:
 
Bedankt voor de toffe reacties :okdan:. Geinig om te lezen dat iedereen er weer wat anders in hoort (rijke fantasie zo hier en daar :D). De noise en kraakjes horen er bij trouwens. Wat mij betreft maakt dat het net af, maar da's smaak gebonden natuurlijk.

De lead komt uit Steinberg Padshop. De noise en het gefilterde geluid op de achtergrond uit de MS20, de overige geluiden uit Studio Electronics Boomstar.
 
Ondanks dat er weinig gebeurd, vind ik het een van de boeiendste tracks van de contest (tot nu toe).
Die stijgende en dalende noises zetten echt een te gekke sfeer weg. Rest vult prima aan.
Ik heb net mijn mixmaster, die ook zo kraakte op het rechter kanaal laten repareren, dus die vind ik wat minder :). Wellicht dat je ze nog wat beter op de muziek aangesloten kunt krijgen (zodat niemand meer twijfelt of het erbij hoort), bv. door ze ook eens naar compleet links pannen bij een kanteling in de muziek.
Maar hoe dan ook: prima werk.
 
Wow te gek man, dankjewel!!
Goeie tip ook, ik kan me voorstellen dat de noise er wat losjes bij hangt.
 
Leuk hoor ! Die kraakjes mogen wat galm hebben denk ik dan vallen ze er naar mijn idee beter in.. maar tof trekkie :)
 
Dit zou best bij een droom passen die ik wel eens vaker heb. ik loop ergens in een verlaten gang op mn oude school en opeens weet ik niet meer waar het juiste lokaal is waar ik moet zijn
 
Dank!

Ik hoop trouwens dat jullie bij het verlaten van deze track zelf de weg naar de realiteit terug kunnen vinden.....:D
 
Ja lekker dit. Had zo op een oud Aphex Twin album kunnen staan (zie dat maar als compliment). Heerlijk!
 
Back
Top