ProtoHuman - The Woes

Goedgekeurd :okdan:

Nog meer van die bliepjes rond 3 minuten in dialoog met de huidige is een manier om dit nog een minuut of 5 te rekken :)
 
Cool, dankjewel! 5 minuten is wat lang voor een track als dit denk ik. Maar inderdaad, ik kan nog wat creatiever zijn met het samenspel van de verschillende geluiden e.d. Ideetje voor de volgende track!
 
Erg verzorgde track, lekker tempo, vraagt om de alertheid van je luisteraar... Soms net iets te weinig spanning of te voorspelbaar.
 
Lekker kalmpjes, ambient of drone achtig. Nice! Wel minder goed te luisteren op crappy/kleine speakers.
 
Lekker zeg ik werd er even helemaal ingezogen 8D
Deed mij ook denken aan public energy number one van speedy-j qua sfeer (als mijn herinnering klopt qua artiest...:o: )

Heel vredig op een of andere manier :okdan:
 
Lekker zeg ik werd er even helemaal ingezogen 8D
Deed mij ook denken aan public energy number one van speedy-j qua sfeer (als mijn herinnering klopt qua artiest...:o: )

Heel vredig op een of andere manier :okdan:
Nice, dankjewel! Bedoel je deze track toevallig? Die is erg vetjes in ieder geval :)
https://www.youtube.com/watch?v=OS4XkYwP6u4

Wederom een prachtstuk. I dig ur stuff bigtime mate!
Te gek! Thanks :mega:

Sfeervol en subtiel. Goed gedaan.
:okdan:
 
Mooie subtiele track die meer in zich heeft dan ik in eerste instantie verwacht. Lijkt op het eerste gezicht 'gewoon' een mooie loop maar ontpopt zich tot veel meer. Had er inderdaad een van Aphex Twix kunnen zijn. Vote waard!
 
Back
Top