Jaromir - exp

Jaromir

Stamgast
Lid sinds
23 februari 2014
Berichten
105
Locatie
Haarlem
Hierbij mijn inzending.

Drums zijn gedaan met samples en operator. De ambience achtige dingen zijn gedaan met mijn modular en dexed. De bas is een ms20. En de lead fabfilter one.
 

Attachments

  • Exp2.mp3
    7,3 MB · Bekeken: 155
Met mooie drones, pads en de spaarzame drums zet je de sfeer goed neer.
Alleen de lead kan me niet zo bekoren; elke keer als er een melodie dreigt te gaan komen, klapt dat filter weer dicht.
Verder echt wel o.k. en een mooie sound.
 
De pads zijn super inderdaad. Het zet een hele mooie sfeer neer, die je mooi subtiel bewerkt. De lead (vanaf 2 min) vind ik ook niks. gortdroog, te veel gefilterd, en hij past niet bij de rest.
 
je vergat er een einde aan te breien, dat zijn punten minder. Voor de rest, tja men moet ervan houden hé.. Voor mij was dat moeilijk eerlijk gezegd. Succes alleszins ;)
 
Leuke opzet, Lead op 2 minuten is een beetje een vreemde tov de rest, klinkt hier en daar (best wel) vals na 2.00 en ik mis een beetje een verhaallijn in het geheel, dat is mijn bescheiden mening.
 
Thanks voor de feedback allemaal ;). Ik vond de lead wel grappig juist omdat hij een groot contrast heeft met de rest maar misschien komt dit toch niet helemaal goed over..

@Exoterrestrial

Wat bedoel je met knetter?
 
nee, sorry, doet het ook niet voor mij
 
Melig en mysterieus, past zo in een documentaire over videogames, of , portal 3 soundtrack ? :)
 
Heeft wel wat. Maar het is geen alledaagse kost waar ik met plezier naar luister denk ik
 
Ik vind eigenlijk alles behalve de lead leuk.

Mist inderdaad iets van een afsluitend einde. Stopt wel heel erg abrupt ..
 
Tijdens de eerste halve minuut van het beluisteren van deze track dacht ik dat er een kabeltje los was geschoten van mijn laptop of zo en dat ik een 50 Hz toon hoorde, maar dat bleek een vergissing, haha. Helaas verder niet zo'n mijn smaak.
 
Back
Top